Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Hot Shots-filmerna, Saving privite Ryan (inget blod ?) och Bad Boys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Är fortfarande och har vart sen 1999, Blue Streak. Sen finns de en del sköna filmer som Apocalypse Now, Forrest Gump , Pulp Fiction, Trainspotting, Terminator 2 o The Green Mile.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 http://images.overstock.com/f/102/3117/8h/www.overstock.com/images/products/muze/dvd/174316.jpg Little Nicky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 The Big Lebowski måste nog ligga högst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Tycker att många filmer är bra är Mr, Bean samma person som monthy pyton? (samma skådespelare eller vad tusan..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Disasterpieces. Some kind of monster. Sen finns det skitmånga andra bra "vanliga" filmer som t.ex American History X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Tycker att många filmer är bra är Mr, Bean samma person som monthy pyton? (samma skådespelare eller vad tusan..) Mr Bean spelas av Rowan Atkinson. En känd person som är med i Monthy phyton är John Cleese. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Here we go. Fyra riktigt bra filmer: Cidade de Deus (Guds Stad) Mycket gripande Brasilianskt drama om de kriminella gatubarnens liv i landets fattigaste förorter. Otroliga insatser från de unga skådespelarna och ett fantastiskt bildspråk gör den till en film att minnas. Pulp Fiction Stilren och humoristisk kultförklarad dramakomedi. Otroligt välskriven och imponerande dialog försäkrar att Tarantinos film för alltid kommer att vara en kultkulmen. Festen Dansk dogma i sitt bästa utförande. Smärtsamt och realistiskt drama som berättar en gripande saga om sexuella övergrepp och mänskligt beteende. The Wedding Singer En av Adam Sandlers första storfilmer, och samtidigt den bästa. En otroligt mysig och värmande komedi med några roadmovie-inslag som ger ett mysigt morr i maggropen. EB - Batteries not included (Ja, jag ska börja skriva sådana saker som signatur efter alla inlägg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 http://images.overstock.com/f/102/3117/8h/www.overstock.com/images/products/muze/dvd/174316.jpg Little Nicky Haha Den är så jävla bra! Är en av mina favoriter också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Final Destination 2. Braindead är också bra. Men jag är bara 13 jag har många filmer kvar i mitt liv att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Here we go. Fyra riktigt bra filmer: Cidade de Deus (Guds Stad) Mycket gripande Brasilianskt drama om de kriminella gatubarnens liv i landets fattigaste förorter. Otroliga insatser från de unga skådespelarna och ett fantastiskt bildspråk gör den till en film att minnas. Pulp Fiction Stilren och humoristisk kultförklarad dramakomedi. Otroligt välskriven och imponerande dialog försäkrar att Tarantinos film för alltid kommer att vara en kultkulmen. Festen Dansk dogma i sitt bästa utförande. Smärtsamt och realistiskt drama som berättar en gripande saga om sexuella övergrepp och mänskligt beteende. The Wedding Singer En av Adam Sandlers första storfilmer, och samtidigt den bästa. En otroligt mysig och värmande komedi med några roadmovie-inslag som ger ett mysigt morr i maggropen. EB - Batteries not included (Ja, jag ska börja skriva sådana saker som signatur efter alla inlägg) Bra lista! ...jag bara måste se festen, gaah. The Wedding Singer kan jag dock inte hålla med om att den platsar i toppen, tihi. Visst är det lite av nostalgiska skäl också? Då är det förståeligt =) Btw. Annie Hall går på fredag, SVT1 kl 0.05. okka tipsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Dumm & Dummare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Bra lista! ...jag bara måste se festen, gaah. The Wedding Singer kan jag dock inte hålla med om att den platsar i toppen, tihi. Visst är det lite av nostalgiska skäl också? Då är det förståeligt =) Btw. Annie Hall går på fredag, SVT1 kl 0.05. okka tipsar. Wedding Singer är nog en nostalgisk liten sak, ja. Men den levererar en tillfällig skön känsla. Ville liksom ha med lite från varje kategori där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Dumm & Dummare Härligt att du stavar fel på just det namnet *Dum och Dummare * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vafan. är det inga fler som sett the boondock saints? asbra film http://www.imdb.com/title/tt0144117/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 är Mr, Bean samma person som monthy pyton? (samma skådespelare eller vad tusan..) Rowan Atkinson är inte med i Monty Python. För övrigt tycker jag att Black Adder (Rowan Atkinson) är jävligt mycket roligare än Mr Bean. Monty Python består (bestod) av: John Cleese, Eric Idle, Michael Palin, Terry Gilliam, Terry Jones och Graham Chapman (den enda som är död). Tror jag kom ihåg alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Monty Pyhon and the holy grail. Den är ju bara för jävla bra alltså, så jävla skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 För övrigt tycker jag att Black Adder (Rowan Atkinson) är jävligt mycket roligare än Mr Bean. Helt klart. Mr. Bean funkar i fem minuter... Han är garanterat charmig och sådär, men det håller inte direkt några längre stunder. Lite intressant att så mångas favoritfilmer suger så hårt... EB - The Master of The Universe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Last samurai är bra, man har lust att slåss med en katana efter att man sett den. Lord of the rings trilogin är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Robin Hood. Tecknade. Har alltid älskat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts