tommy killer Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Här kan du lägga upp din SA film.Tyvärr kan jag själv inte lägga upp en egen film men hoppas att några andra kan göra det. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Är bättre att starta en egen avdelning eftersom det redan finns en "användarnas filmer". Dessutom ligger de bra i sina egna trådar för då blir det inte krångligt att veta vad som det pratas om. Det går inte att diskutera 10 olika filmer i samma tråd liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vi får hoppas att Hultan kanske kan fixa någon sådan avdelning åt oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Är bättre att starta en egen avdelning eftersom det redan finns en "användarnas filmer". Dessutom ligger de bra i sina egna trådar för då blir det inte krångligt att veta vad som det pratas om. Det går inte att diskutera 10 olika filmer i samma tråd liksom. Nej men det är inte kul att ha 10 stycken olika filmer trådar över hela forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vi får hoppas att Hultan kanske kan fixa någon sådan avdelning åt oss. Denna topic skulle (jag vilja helst) att bli klistrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Hmmm, räcker inte denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Hmmm, räcker inte denna? Den är bra men ligger inte den några sidor bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Hmmm, räcker inte denna? Och som vanligt gör tackleberry reklam för sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Och som vanligt gör tackleberry reklam för sig själv. Dude, han VAR faktiskt först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Dude, han VAR faktiskt först. Han gör alltid reklam för sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Och som vanligt gör tackleberry reklam för sig själv. Varför skulle han göra reklam för sig själv, det är ju han som har startat tråden. och det är den ända (förutom denna) som är en filmtråd. Sen om det är han som har startat den tror jag inte han bryr sig så mycket om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vadå "...reklam för sig själv" Sure, gör som ni vill. Jag tyckte bara det var onödigt att göra kopia på en annan tråd. Däremot tycker jag att alla filmtrådar borde flyttas till en egen avdelning inom SA-forumet. Det kommer troligen massor efter PC-releasen och då passar det bra med ett sub-forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Skulle vara mycket bra med ett forum med gta filmer från SA,VC, och gta3. Funkar inte såvidare att lägga upp alla filmer på en enda tråd, eftersom det blir så mycket kretik& prat om olika filmer. Tackleberry, Han vill inte att du läger ut en länk till din topic, av okänd orsak. Han kanske tycker det är fel att det redan finns en topic. Redigerad 11 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Skulle vara mycket bra med ett forum med gta filmer från SA,VC, och gta3. Funkar inte såvidare att lägga upp alla filmer på en enda tråd, eftersom det blir så mycket kretik& prat om olika filmer. Tackleberry, Han vill inte att du läger ut en länk till din topic, av okänd orsak. Han kanske tycker det är fel att det redan finns en topic. Tack för att nån förstår.Men tackleberry visar alltid upp sina topics i andras.Så som man gör lite reklam för den.Jag har inget emot Tackleberry men jag gillar inte när nån annan kommer och börjar visa sin topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Orka klaga på "reklam".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts