Jump to content

Lägg up din(a) SA filmer här

Recommended Posts

Är bättre att starta en egen avdelning eftersom det redan finns en "användarnas filmer". Dessutom ligger de bra i sina egna trådar för då blir det inte krångligt att veta vad som det pratas om. Det går inte att diskutera 10 olika filmer i samma tråd liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är bättre att starta en egen avdelning eftersom det redan finns en "användarnas filmer". Dessutom ligger de bra i sina egna trådar för då blir det inte krångligt att veta vad som det pratas om. Det går inte att diskutera 10 olika filmer i samma tråd liksom.

Nej men det är inte kul att ha 10 stycken olika filmer trådar över hela forumet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå "...reklam för sig själv" :D

Sure, gör som ni vill. Jag tyckte bara det var onödigt att göra kopia på en annan tråd.

Däremot tycker jag att alla filmtrådar borde flyttas till en egen avdelning inom SA-forumet. Det kommer troligen massor efter PC-releasen och då passar det bra med ett sub-forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Skulle vara mycket bra med ett forum med gta filmer från SA,VC, och gta3. Funkar inte såvidare att lägga upp alla filmer på en enda tråd, eftersom det blir så mycket kretik& prat om olika filmer.

Tackleberry, Han vill inte att du läger ut en länk till din topic, av okänd orsak.

Han kanske tycker det är fel att det redan finns en topic.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vara mycket bra med ett forum med gta filmer från SA,VC, och gta3. Funkar inte såvidare att lägga upp alla filmer på en enda tråd, eftersom det blir så mycket kretik& prat om olika filmer.

Tackleberry, Han vill inte att du läger ut en länk till din topic, av okänd orsak.

Han kanske tycker det är fel att det redan finns en topic.

Tack för att nån förstår.Men tackleberry visar alltid upp sina topics i andras.Så som man gör lite reklam för den.Jag har inget emot Tackleberry men jag gillar inte när nån annan kommer och börjar visa sin topic. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor