Speeder Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 GTAsajten har som vanligt en MTA-server uppe, bara knappa in gtasajten.com i fältet för IP-adress och klicka på connect! Det är väl skoj om MÅNGA kan joina ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Var det inte du som sökte efter fusk för 1 dag sen till MTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Var det inte du som sökte efter fusk för 1 dag sen till MTA? Schhh! Men lite hederligt MTA är väl inte fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag spelade MTA när det var helt nytt....jag slutade spela eftersom min dator var kass och att det laggade isönder. Är det kul nu eller? Och en fråga,vet inte om man får ställa sådana frågor här men kan man köra MTA med nerladdad version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) *borta* Elander@ som Knarkuzz sa... Mitt funkar. Buggigt är det, är de det för man har en annan version av spelet?, eller är det samma sak om man har orginal? Redigerad 12 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Är det bara för mig som vissa byggnaders texturer kommer framm först när man är jätte nära dom? Dubbelpost Redigerad 12 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) ... Redigerad 12 maj, 2005 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts