Blues Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 "lädsen" ... Ja men OJ vilket stort misstag! Jag ska genast rätta till detta... Jag hatar dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Varje ciggarett förkortar livet med 11 minuter. Varje orgasm förlänger livet med en timme eller nåt. OT: Jag har provat. Ingen vidare upplevelse. i 6:an "Vill du prova?" "du vet vad jag tycker om rökning, ditt cp" "men testa bara så att du får det bäkräftat!" *siiup* *ACK KAHAACKGGG AA.* Redigerad 30 juni, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Ja men OJ vilket stort misstag! Jag ska genast rätta till detta... Jag hatar dig... Pusspuss! Redigerad 30 juni, 2005 av Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Har testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tror ni man får ondare i armen om en rökare biter en eller om en icke rökaare biter en...jag har ett fett bitmärke(typ ett sår) som en jävla skum brug ådrog mig...hon röker...gör onte efter ca 3 dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 .. det är inte för att hon röker. bett i största allmänhet brukar göra ont länge eftersom det finns bakterier och allt möjligt i munhålan/saliven.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 .. det är inte för att hon röker. bett i största allmänhet brukar göra ont länge eftersom det finns bakterier och allt möjligt i munhålan/saliven.. Hehe, jo jag fattar det...gjorde fel smiley bara...skulle vara denna: " " nu vart det inte lika seriöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts