Sweeman Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Röker, snusar, dricker och jag lever livet ,man lever fan 1 gång vaffö inte prova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Röker, snusar, dricker och jag lever livet ,man lever fan 1 gång vaffö inte prova? Bodde inte du i Österrike ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Röker, snusar, dricker och jag lever livet ,man lever fan 1 gång vaffö inte prova? Du dödar dig själv långsamt, det är äckligt, man får dålig andedräkt. Och rökning kan förstöra ditt liv om 30 år,om du då fortfarande håller på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 man lever fan 1 gång vaffö inte prova? Ja en gång! Och du förstör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ja en gång! Och du förstör det! För varje ciggaret förkortar man sitt liv med 11 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 För varje ciggaret förkortar man sitt liv med 11 minuter. Det är ju inte direkt så att just ens eget liv blir 11 min kortare, utan livslängden hos rökare är i snitt 11 min kortare per cigg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Du dödar dig själv långsamt, det är äckligt, man får dålig andedräkt. Och rökning kan förstöra ditt liv om 30 år,om du då fortfarande håller på. Någon som hängt med lite extra i skolan! NEJMEN...röker fan inte,ska fan inte ta och prova skiten heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Röker inte och har inte testat heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los santos Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Samma här röker,snusar och dricker fan va gött :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej jag röker inte. Tänker inte börja heller. En tjej i min förra klass gjorde det, hennes liv är typ förstört nu. Vad sjukt det är att det finns 12 åringar som röker. Nästan så att man blir lädsen. Vart är världen på väg? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej jag röker inte. Tänker inte börja heller. En tjej i min förra klass gjorde det, hennes liv är typ förstört nu. Vad sjukt det är att det finns 12 åringar som röker. Nästan så att man blir lädsen. Vart är världen på väg? :'( Var flera i min klass som rökte när de gick i femman. Har hört att vissa har börjat med cannabis o sånt skit.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej, jag röker inte. Det har jag inte heller gjort förut. Har dock testat att snusa, men det smakade bara torrt papper. Portions-snus eller vad det heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Samma här röker,snusar och dricker fan va gött :"> Du är 14år.... aght, vilken framtid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Röka är ju som att betala för att dö :S. Tycker det är konstigt att folk börjar röka. Min morsa röker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej jag röker inte. Tänker inte börja heller. En tjej i min förra klass gjorde det, hennes liv är typ förstört nu. Vad sjukt det är att det finns 12 åringar som röker. Nästan så att man blir lädsen. Vart är världen på väg? :'( De är nästan så man blir ledsen.. 12 kan inte stava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 De är nästan så man blir ledsen.. 12 kan inte stava Vad menar du med att 12 inte kan stava? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) *BORTA* Redigerad 30 juni, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Att du inte kan stava? ehm, OT: Nej jag har aldrig rökt, kommer aldrig göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Att du inte kan stava? ehm, OT: Nej jag har aldrig rökt, kommer aldrig göra. Vart har jag stava fel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 "lädsen" ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts