Karatemorfar Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har testat, och tyckte inte det var farligt alls. Det var gott. Men jag snusar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 I en kommun, så ska dom bestämma att dom som arbetar och är rökare ska få lägre lön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har testat.. inget som man tänker börja med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Dricker ej, röker ej, snusar ej... Redigerad 30 juni, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har endast testat. Inget som föll mig i smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag har bara rökt choklad-cigarretter när jag va 8 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Varken röker eller snusar och har aldrig testat, rök luktar ju som fan. Håller andan varje gång jag går förbi en som röker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Cigaretter dödar,inte spel Hatar cigatetter över allt på denna jord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Min brorsa och hans polare tvingade mig att både att röka och snusa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag röker inte och har aldrig testat heller. Blev erbjuden cigg en gång när jag var 10 men var klok nog att avstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nope har inte testat snusa, knarka, röka etc etc etc någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej och en så länge så tänker jag inte göra det heller. Kärringgrej. Har inget emot äldre kvinnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Röker inte men snusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Min brorsa och hans polare tvingade mig att både att röka och snusa Jag har itne rökt, tänker ej göra det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag röker inte och har aldrig testat heller. Blev erbjuden cigg en gång när jag var 10 men var klok nog att avstå. För du trodde att du skulle bli addicted och sitta i ett hörn i ett övergivet lager och skaka för att du inte fick en andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Dricker ej, röker ej, snusar ej... Var bara tvungen att hålla med Arman. Big W0rd Määään! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Röker inte och har aldrig rökt, aldrig fallit mig i smaken. Blir äcklad av lukten.. Poo ..Snus är värst, ser så fördjävla äckligt ut. Ska aldrig prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Har provat röka en gån smaka SKIT Redigerad 30 juni, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har rökt och snusat. Att röka var väldigt lugnande men inget jag riktigt fastnade för. Däremot snus är underbart fast jag har lagt av då jag tänker på min hälsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej jag röker inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts