kebabkurt Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Snusa är ju ändå rätt OK. Jag menar, man förgiftar ju inte omgivningen med rök då, man sabbar bara för sig själv. Vad sabbar man? (Det finns inget grupptryck,det är bara skit som vuxna kommit på.Tror man att det finns grupptryck är man dum i huvet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Nej, har aldrig prövat och planerar inte att pröva heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vad sabbar man? (Det finns inget grupptryck,det är bara skit som vuxna kommit på.Tror man att det finns grupptryck är man dum i huvet) Statistik min vän.. Det är inget man kommit på, vi alla har varit små, det var inte så länge sedan jag var i din ålder, kallar mig Vuxen nu. Det är grupptryck, kanske inte för dig men andra. När man röker så bildas det rök vilket inte är bra för varken dig eller din omgivning då de blir passiva rökare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Arrrrghhh!! Jag är så nära att testa'!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Statistik min vän.. Det är inget man kommit på, vi alla har varit små, det var inte så länge sedan jag var i din ålder, kallar mig Vuxen nu. Det är grupptryck, kanske inte för dig men andra. När man röker så bildas det rök vilket inte är bra för varken dig eller din omgivning då de blir passiva rökare. Men lol. Inte vad man sabbar när man röker utan när man snusar.! och grupptryck finns fortfarande inte. man e jävligt vek för att ge efter om det skulle finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag har snusat, men jag slutade i tid. det finns inget som heter grupptryck, det finns bara svaga personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Nej men testat! Hemma då inte med polare. Har dock snusat , men gör det inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 och grupptryck finns fortfarande inte. man e jävligt vek för att ge efter om det skulle finnas. det finns inget som heter grupptryck, det finns bara svaga personer. Begrepppet grupptryck används vanligtvis för att beskriva ungdomars sociala tryck på varandra, till exempel inom en kompisgrupp. Påverkan rör sig då om att influera någon att t.ex. pröva tobak, starköl, andra droger eller något beteende som vanligtvis ses som negativt. Ett socialt tryck att anpassa sig till omgivningen finns dock i alla generationer, t.ex. vad gäller kläder, beteende, intressen m.m. Så nu finns termen grupptryck helt plötsligt inte för att ni säger så? Vad ska vi kalla det som kallas grupptryck nu då? Gruppress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 "Smoking kills, unless you kill first" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Vad sabbar man? (Det finns inget grupptryck,det är bara skit som vuxna kommit på.Tror man att det finns grupptryck är man dum i huvet) Grupptryck finns, och det finns inget du kan göra åt det. Och många ger efter för sånt. Kanske även du, men du vet väl inte om det, för du har väl inte kapaciteten att förstå vad det är. Själv är jag stolt över att aldrig att ha fallit för det. Och snusa är farligare än att röka. Sluta skolka, så kanske du lär dig någonting. Redigerad 12 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ja jag röker, inte för att det är gott utan för att jag har lärt mig att inte tycka det är äckligt. har funderat på att sluta med bestämt mig för att inte sluta eftersom jag gillar att röka, varför sluta med något man gillar. för att inte få cancer t.ex. säger säkert någon men jag dör häldre av cancer av nånting jag gillar än att bli skjuten i skallen av en person jag inte gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Har aldrig rökt, totalt meningslöst så jag kommer knappast börja... Hata rökare... Dom dödar omgivningen. Många rökare tycker det är dåligt med rökförbud på krogar men det är ju bara idiotiskt... Rökare som inte bryr sig om sin omgivning borde skjutas... Snusare däremot tycker jag är okej dom dödar bara sig själva... Redigerad 30 juni, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har testat några gånger...Tänker inte börja...Men snusar ganska ofta tyvärr (Kan inte sluta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Cigarett: Provat, helt meningslöst Snus: Provat, helt meningslöst Cigarill: Provat, helt meningslöst Cigarr: Provat, helt meningslöst Tuggtobak: Provat, helt meningslöst It says a lot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej gör det inte. Ganska säker på att rökningen kommer slås ut. Man får ju inte röka på restauranger/krogar,bussar och massa ndra ställen. Och dom satsar skit mycket på att ungdomar inte ska röka tex. i skolan har man fått läsa igenom ett papper 1000ggr om vad som händer om man röker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har feströkt och festsnusat ett bra tag... men blir mindre feströkning nu när man ine får röka på puben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nein, men har testat typ 3 - 4 ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Jag dricker, röker o snusar ibland .. dricker bara på fester snusar inte så ofta, det händer ibland Redigerad 30 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Röker nej, aldrig på min fritid. Men på fester händer det att en och annan cigg slinker ner. Snusat har jag gjort en gång, blev jävligt groggy och gjorde det aldig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Snusat har jag gjort en gång, blev jävligt groggy och gjorde det aldig mer. Okej det kommer höras lite fjortis men vafan Det är ju bara kul när man får sånna rktiga nickokickar... när man ska gå så är det ännu roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts