Bullet Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Håller med... och en öl är mycket godare med en cigg till Bah, förstöra en öl med en cigg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Bah, förstöra en öl med en cigg? Nej inte förstöra om du sitter på balkongen med en öl i handen, så är det mycket mer känsla om man har en cigg i andra handen Redigerad 10 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Röker? noppe.., aldrig i livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) .dom som säger att dom bara feströker. jag tror att det bara är en minoritet som verkligen gör det. egentligen så tror jag att dom flästa är beroende men har intalat sig själv lite att dom feströker. Ööh va?? det beror väl på om man festar varje dag jag feströker, jag är absolut inte beroende. har aldrig känt nåt sug efter nikotin i hela mitt liv @ Sikorka Röker inte, kommer troligen prova, kommer troligen sluta...vadå, så du tror att du kommer bli beroende bara för att du provar? eller vad menar du med sluta? @ kariya Har aldrig rökt och tror inte jag vill testa på heller för risken är att man vill ha mer Man blir inte beroende av en gång! det är fysiskt omöjligt det är som att bli alkolist av ett glas öl Redigerad 10 maj, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) @ Sikorka vadå, så du tror att du kommer bli beroende bara för att du provar? eller vad menar du med sluta? Att han alldrig provar igen... Redigerad 10 maj, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 I princip. Rökar minst en gång i veckan nu för tiden. Snusat har jag gjort sen 99-00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Nej. Men folk i min omgivning gör det. Så jag får i mig en daglig dos iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Nej, röker inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag är bara en passiv rökare... ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Nope jag röker inte och det är jag stolt över. tillägg: hela min familj röker eller har rökt längre perioder. jar är den förste som passerat 17 år utan att ha börjat Redigerad 11 maj, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag röker inte och jag planerar att inte göra det... I you'll excuse me, I will go to my work/prao/tillfällig obetalande arbetsplats/hundarärintesågottpåmackansomdetverkarförhamstrarärgodare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Nej, och har aldrig testat heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Rökte förut, lagt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Har tjuvrökt några gånger, men jag gillade det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Har aldrig testat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jo jag prova när jag va runt 12... Frågade farsan om jag fick prova men ja det va ju inget vidare... Så det blev inget me det... Tycker synd om dom personerna som måste hångla med folk som rökt precis... Fy fan... Om dom själva inte röker alltså... Skulle jag aldrig göra... Svinigt fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 TESTAT!!!!!! Jag kunnde inte andas riktigt på 2 Dagar!*SPYR* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Att han alldrig provar igen... Jag antog att han menade det men det var lite konstigt uttryckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har testat men inget jag gillar.. Får svårt att andas av röken.. Så det är lite jobbigt att vara med polare som röker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts