Invictus Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag röker, mest för att det är skönt och lungnande mot all stress man har av skolan osv, man röker ju inte precis för att det är gott. Tro det eller ej men det lugnar verkligen nerverna. De som typ aldrig rökt och bara sitter och mot argumenterar kan inte förstå hur det är, Eftersom jag själv tänkte ungefär som ni, innan jag själv började röka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag röker, mest för att det är skönt och lungnande mot all stress man har av skolan osv, man röker ju inte precis för att det är gott. Tro det eller ej men det lugnar verkligen nerverna. De som typ aldrig rökt och bara sitter och mot argumenterar kan inte förstå hur det är, Eftersom jag själv tänkte ungefär som ni, innan jag själv började röka. Ändå dumt och pantat att röka, och säg inte att jag inte tycker så för det gör jag och kommer att fortsätta med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 De som typ aldrig rökt och bara sitter och mot argumenterar kan inte förstå hur det är, Om jag säger såhär: Det är vetenskapligt bevisat att flera olika sorters cancer framkallas av nikotin, som finns i stor mängd i cigaretter, och att varje cigarett du röker förkortar ditt liv med ett visst antal dagar. Om du inte tror på detta, så tycker jag det är väldigt synd att du röker, du kommer inte få en trevlig överraskning när du ligger där med cancer, vill jag lova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Röker bara tobak tillsammans med hash/marijuana, röker inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Provade en gång för väldigt längesedan. Sedan dess har jag aldrig testat igen och kommer aldrig göra det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Har aldrig rökt och tror inte jag vill testa på heller för risken är att man vill ha mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Orka få cancer... dessutom finns det bättre saker man kan lägga pegarna på än sin egen död. varje cigarett är en ny spik i kistan, så att säga. orka allt sånt skit. man är inte cool för att man gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Endast testat cigarr (skolavslutningen i 9:an). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Samma anledning som man dricker, för att vara "cool" Om jag säger så här, om jag skulle dricka på en fest så skulle jag snarare göra det för att det är gott än för att vara cool! Är man cool om man dricker? Är man cool om man röker? Är man cool om man snusar? Om alla svarar nej på dessa frågor (Vilket ALLA jag pratat med svarat nej på) Varför existerar det då överhuvudtaget människor som tycker det är coolt? Grupptryck? Hur kan det existera grupptryck om alla har samma åsikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ändå dumt och pantat att röka, och säg inte att jag inte tycker så för det gör jag och kommer att fortsätta med det! Vill absolut inte uppmana någon att röka, och ok visst du får tycka det är pantat. Om jag säger såhär: Det är vetenskapligt bevisat att flera olika sorters cancer framkallas av nikotin, som finns i stor mängd i cigaretter, och att varje cigarett du röker förkortar ditt liv med ett visst antal dagar. Om du inte tror på detta, så tycker jag det är väldigt synd att du röker, du kommer inte få en trevlig överraskning när du ligger där med cancer, vill jag lova. Klart man vet det, men säg nått man inte riskerar att får cancer av nuförtiden, Har inte precis tänkt mig att röka hela livet, och jag röker inte precis 30 cigg per dag Börjar tänka på 100-åringen som rökt regelbundet sedan den va 7 år, och mådde prima, va i tidningen för inte allt för länge sedan. aja men ni ska inte börja röka och absolut inte snusa heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Klart man vet det, men säg nått man inte riskerar att får cancer av nuförtiden, Grönsaker Har inte precis tänkt mig att röka hela livet, och jag röker inte precis 30 cigg per dag Börjar tänka på 100-åringen som rökt regelbundet sedan den va 7 år, och mådde prima, va i tidningen för inte allt för länge sedan. Och efterssom han var i tidningen måste ju det vara jättevanligt? Om han nu var i tidningen måste det ju vara ett väldigt ovanligt fall, right? aja men ni ska inte börja röka och absolut inte snusa heller Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Jag röker inte och har aldrig provat, men jag kommer säkert börja - mer eller mindre... Cigaretter, cigariller, cigarrer...mm =) "Klart man vet det, men säg nått man inte riskerar att får cancer av nuförtiden" ...mjölk? Mmm, mjölk! Redigerad 10 maj, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Röker inte, aldrig testat. Bara sjukt att hålla på med sånt. Äckligt är det också. Samma med snus och alkohol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Äkta män puffar cigarr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Med tanke på hur man luktar, -Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag röker på fester, endast. Och en och annan cigarr vid högtider eller dylikt. Jag gör det för gemenskapen och känslan, på nåt sätt känns det skönt att sitta och puffa på en cigg. Cigarer är både gott och högtidligt. En stämmningshöjare. Som sagt bara på fester och aldrig i skolan eller på fritiden tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag röker på fester, endast. Och en och annan cigarr vid högtider eller dylikt. Jag gör det för gemenskapen och känslan, på nåt sätt känns det skönt att sitta och puffa på en cigg. Cigarer är både gott och högtidligt. En stämmningshöjare. Som sagt bara på fester och aldrig i skolan eller på fritiden tex. Precis som jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Är det nån smakskillnad på cigarrer och cigaretter? och nej, jag är inte så nyfiken så jag tänker prova något av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag röker på fester, endast. Och en och annan cigarr vid högtider eller dylikt. Jag gör det för gemenskapen och känslan, på nåt sätt känns det skönt att sitta och puffa på en cigg. Cigarer är både gott och högtidligt. En stämmningshöjare. Som sagt bara på fester och aldrig i skolan eller på fritiden tex. Håller med... och en öl är mycket godare med en cigg till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts