Alpha Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag varken röker eller har testat (shit måste lära mig att göra en poll ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Röker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Tror du jag är helt dum i huvudet eller? Röker inte och har inte testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Röker inte, kommer antagligen inte börja. Har inte testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Röker inte, dricker inte, snusar inte. Stolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Rökte första gången som treåring. Farfar min ville avskräcka mig. Det fungerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Håller inte på med sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Anders snusar!! (Insiderinformation!!) Men det gör inget. Han är bäst ändå (tillsammans med Måns). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 .har testat att röka en gång men det va bara för att testa, inget annat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Har rökt en gång för att veta vad fan allt tjafset var om. Gör det inte igen, lite vett i huvudet har man ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Anders snusar!! (Insiderinformation!!) Men det gör inget. Han är bäst ändå (tillsammans med Måns). Snusa är ju ändå rätt OK. Jag menar, man förgiftar ju inte omgivningen med rök då, man sabbar bara för sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 .har testat att röka en gång men det va bara för att testa, inget annat . Grupptryck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jaha. Nu börjas Anders och Måns-snacket igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Tror du jag är helt dum i huvudet eller? Röker inte och har inte testat. Jag påstår inte att du e dum det var en fråga om nån rökte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jaha. Nu börjas Anders och Måns-snacket igen. Jag försökte hålla mig borta från det ämnet, men utan framgång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Har typ bara feströkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Grupptryck? .haha . alla säger ju "nej, men jag ville bara veta hur det va, det hade ingenting med grupptryck att göra". det va någon fest, då stod några ute och vissa rökte. då frågade jag om jag fick en och fick en. det va liksom inte så att dom frågade om jag ville ha en samtidigt som dom börja ställa sig i en ring runt mig och stirra på mig. det har varit andra fester som folk har rökt då har jag inte tagit en. det är jag stolt över . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Nej, jag röker inte. Jag snusar inte heller, och är verkligen inte ett stort fan av att dricka. Dock så vet jag folk som gör det. T.e.x. en brud som gjort det har aggresionsproblem och en annan brud har svimmat. Men om man blev erbjuden en äkta cubansk cigarr kanske man skulle ta ett bloss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Helt sjukt! tänkte göra en exakt lika dan topic tidigare idag men iaf, nej jag röker inte, men jag har testat många ggr (fast inte ofta) röker bara när jag är full btw, en tjej i min klass däckade i en halvtimme när hon tog halsbloss Redigerad 10 maj, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts