pottzork Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 308 HALF EVIl!! nje, de där lät inte riktigt rätt. MEN BOJKOTTA DEN DÄR SKITEN!!! tror knappast folk kommer börja 616. 666 for lajjf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Orka bry sig om ett jävla nummer till någon fantasitomte som någon hög golvmopp skrev för runt 1800 år sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jaså? Personligen tycker jag det är larvigt. På vilket sätt är det en stor grej inom hårdrocken? Har inte lagt märke till 666 mer än i Iron Maidens Number of the Beast. Många använder det i fraser etc. Har du aldrig lagt märke till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Tänk om det hade varit tvärtom... Att det var 616 först och sen kommer nå't expert och säger att det ska vara 666 istället, då hade ni troligen sagt; öhh det ska ju vara 616 inte 666!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Tänk om det hade varit tvärtom... Att det var 616 först och sen kommer nå't expert och säger att det ska vara 666 istället, då hade ni troligen sagt; öhh det ska ju vara 616 inte 666!!! Ja? Vaddåra? Liksom, om du heter Palle, så börjar man kalla dig Arnold, då blire lite reaktion på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ja? Vaddåra? Liksom, om du heter Palle, så börjar man kalla dig Arnold, då blire lite reaktion på de. Min morfar hette Arnold... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Haha, då vet vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Kan vi inte diskutera pentagram me då =) är det djävulens symbol eller nått och det finns ju ett antal olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Orka djävulen. Tror inte på honom. Därför tror jag inte heller på nån siffra till honom. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 George Walker Bush Jr = 18 bokstäver. 18/3 = 6. Bush = 666. 666 = Antikrist. Oh my (non-existing) god. 666 stannar i mitt hjärta! Inte för att jag tror på någon som står i bibeln, men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 George Walker Bush Jr = 18 bokstäver. 18/3 = 6. Bush = 666. 666 = Antikrist. Oh my (non-existing) god. 666 stannar i mitt hjärta! Inte för att jag tror på någon som står i bibeln, men ändå... Hehe...okej! Tycker iaf lika! &&& är det som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Jaså? Personligen tycker jag det är larvigt. På vilket sätt är det en stor grej inom hårdrocken? Har inte lagt märke till 666 mer än i Iron Maidens Number of the Beast. Hrmm..... Slipknot säger "If you are five, five, five then I´m six, six, six" Kom igen grabbar leta i eran hjärna och hitta något mer! EDIT: till walen: Det är bara så att ett uppochner pentagram har varigt en kvinnlig symbol sen så var det någon nisse som sa att det var oturligt och så började dom med det (OTROLIGT förkortad historia som jag inte riktigt vet hur den gick till) Men ett vanligt pentagram ska då betyda tur EDIT2: öhh..... sen när jag kollade på det jag hade skrivit på första editen så förstog jag hur jävla krångligt det va att förstå det + så var det två historier ihopblandade! Redigerad 11 maj, 2005 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Kom igen grabbar leta i eran hjärna och hitta något mer! HIM - Your Sweet 666 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Djävulens nummer...? Mjo, och om jag gick fram till dig och sa att jag träffade Jesus på gatan för 5 min sen, skulle du tro mig? 5 minuter sen!! AMAGAD 555 måste vara Jesus nummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 555 = Människan. 666 = Djävulen / Människan som försöker vara gud. 777 = Gud. Hörde/såg/läste jag någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag som hela tiden trodde att 112 var hans nummer. Vid varje nödsituation vågade jag inte ringa honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts