leftbehind Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Man har visst klarlagt att "the number of the beast" lika väl kan vara 616, vilket inte känns rätt på nått sätt. Det känns liksom rätt med "666" 666 ---> 616 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ha ha! Ja, jag kommer i alla fall fortsätta med 666! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Självklart, men det är en jobbig tanke med att det egentligen är 616. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Självklart, men det är en jobbig tanke med att det egentligen är 616. Men det är ju inte säkert. Det finns ju två tolkningar. 666 låter troligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Men spela roll vilket nummer djävulen tros ha? Gå runt och skrik "666!" och låtsas vara übermetal om ni känner för det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Men spela roll vilket nummer djävulen tros ha? Gå runt och skrik "666!" och låtsas vara übermetal om ni känner för det ändå. Oj, sicken flipp! Jag är inte metal, jag tycker bara att djävulen verkar trevligare än gud. Roligare i vilket fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Oj, sicken flipp! Jag är inte metal, jag tycker bara att djävulen verkar trevligare än gud. Roligare i vilket fall... Bah, varken djävulen, gud, troll, eskimåer eller andra fantasifoster är trevliga. Tro på sånt som finns istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ja, nu tkr jag det fick en annan mening med det. Eftersom 666 känns mer som djävulens nummer.Så kommer nån idiot med en annan tolkning o säger 616, då blir man störd och häpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Bah, varken djävulen, gud, troll, eskimåer eller andra fantasifoster är trevliga. Tro på sånt som finns istället. Troll är skitschyssta! Ebeeto säger att jag är ett trollbarn som mamma råkade adoptera och att det riktiga barnet bor i Finlands djupate skogar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Djävulens nummer...? Mjo, och om jag gick fram till dig och sa att jag träffade Jesus på gatan för 5 min sen, skulle du tro mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Djävulens nummer...? Mjo, och om jag gick fram till dig och sa att jag träffade Jesus på gatan för 5 min sen, skulle du tro mig? Det finns mpnga som heter Jesus, säkert också på din gata! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Troll är skitschyssta! Ebeeto säger att jag är ett trollbarn som mamma råkade adoptera och att det riktiga barnet bor i Finlands djupate skogar!! Mummintrollet *med finsk accent* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Det finns mpnga som heter Jesus, säkert också på din gata! Ja, faktiskt. Visste du att i Libanon så betyder "Issa"(som är ett namn där) Jesus. Men jag tänkte mer på han det står om i Bibeln och grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Men sluta skriv totalt oväsentliga saker i varenda jävla topic du hittar Cortez, dom människor som är normala, vilket du inte verkar va, fattar vad man menar med djävulens nummer. Det är en hyffsat stor grej inom hårdrocken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Det är en hyffsat stor grej inom hårdrocken. Jaså? Personligen tycker jag det är larvigt. På vilket sätt är det en stor grej inom hårdrocken? Har inte lagt märke till 666 mer än i Iron Maidens Number of the Beast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jaså? Personligen tycker jag det är larvigt. På vilket sätt är det en stor grej inom hårdrocken? Har inte lagt märke till 666 mer än i Iron Maidens Number of the Beast. Han sjunger väl "sixsixsix the number of the beast" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Han sjunger väl "sixsixsix the number of the beast" Minns inte att jag påstått något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Men sluta skriv totalt oväsentliga saker i varenda jävla topic du hittar Cortez, dom människor som är normala, vilket du inte verkar va, fattar vad man menar med djävulens nummer. Det är en hyffsat stor grej inom hårdrocken. Ah jo, jag är inte "normal". Det kanske har nåt att göra med att jag skiter fullständigt i vad andra tycker och säger hellre min egen åsikt än att kopiera alla andra för att försöka bli accepterad bland en massa 14isar. Jag säger även alltid vad jag tycker. Vad ska du göra åt det? Just det, nada. Redigerad 10 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ah jo, jag är inte "normal". Det kanske har nåt att göra med att jag skiter fullständigt i vad andra tycker och säger hellre min egen åsikt än att kopiera alla andra för att försöka bli accepterad bland en massa 14isar. Jag säger även alltid vad jag tycker. Vad ska du göra åt det? Just det, nada. Rätt inställning, sådan är jag me, men ibland kan man hålla vissa saker inom sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Minns inte att jag påstått något annat. Ops läste fel trodde du skrev att du inte lade märke till att han sjöng 666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts