Jump to content

Djävulens nummer

leftbehind
 Share

Recommended Posts

Men spela roll vilket nummer djävulen tros ha? :mellow:

Gå runt och skrik "666!" och låtsas vara übermetal om ni känner för det ändå.

Oj, sicken flipp! Jag är inte metal, jag tycker bara att djävulen verkar trevligare än gud. Roligare i vilket fall... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, varken djävulen, gud, troll, eskimåer eller andra fantasifoster är trevliga. Tro på sånt som finns istället.

Troll är skitschyssta! Ebeeto säger att jag är ett trollbarn som mamma råkade adoptera och att det riktiga barnet bor i Finlands djupate skogar!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men sluta skriv totalt oväsentliga saker i varenda jävla topic du hittar Cortez, dom människor som är normala, vilket du inte verkar va, fattar vad man menar med djävulens nummer.

Det är en hyffsat stor grej inom hårdrocken.

Ah jo, jag är inte "normal". Det kanske har nåt att göra med att jag skiter fullständigt i vad andra tycker och säger hellre min egen åsikt än att kopiera alla andra för att försöka bli accepterad bland en massa 14isar. Jag säger även alltid vad jag tycker.

Vad ska du göra åt det? Just det, nada.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah jo, jag är inte "normal". Det kanske har nåt att göra med att jag skiter fullständigt i vad andra tycker och säger hellre min egen åsikt än att kopiera alla andra för att försöka bli accepterad bland en massa 14isar. Jag säger även alltid vad jag tycker.

Vad ska du göra åt det? Just det, nada.

Rätt inställning, sådan är jag me, men ibland kan man hålla vissa saker inom sig :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor