Meller Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vad i hela helvete har nån Lunar ripoff med spel att göra?! Alla fjortis-communitys suger för övrigt... ... du vet mycket ser jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Så det tog tid att upptäcka att detta kamrat var en så kallad "småbarnscommunity" som du uttrycker det, eller också trivdes du bra. Han kanske var ett småbarn när han var aktiv där Edit: stavade rätt Redigerad 13 maj, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 ... du vet mycket ser jag Jaja ber så mycket om ursäkt för mitt felaktiga uppfattande av communityn... Så det var dagens rövslick nu kanske man ska gå och käka nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Kamrat.se är inget fjortiscommunity, det är ett småbarnscommunity! Mm bara det att det finns gubbar och gammla tanter som är över 60år där.. men visst, jag vet ju inte hur gammal du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag har tyvärr inte bredband, för då kunde jag ju ha MSN istället... DU kan ha MSN ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 På kamrat heter jag Madcircle.. är dok inte inne så ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jaja ber så mycket om ursäkt för mitt felaktiga uppfattande av communityn... Så det var dagens rövslick nu kanske man ska gå och käka nåt. Du har rätt i att hela fjortiscommunityn suger.. men kamrat är ingen lunar ripoff den var iaf inte det förut, har inte kollat in sidan på ett antal år ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts