Dee Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Är det någon här som är medlem på Kamrat? Jag har tyvärr inte bredband, för då kunde jag ju ha MSN istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Är det någon här som är medlem på Kamrat? Jag har tyvärr inte bredband, för då kunde jag ju ha MSN istället... Kamrat!? vad är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Haha, är det ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Www.Kamrat.se tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Det är som Lunar fast sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Www.Kamrat.se tror jag Neh, det är .nu ,alla tjejer i min skola är medlem där...,Urk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag bara undrade... jag tycker inte heller om sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Neh, det är .nu ,alla tjejer i min skola är medlem där...,Urk! .ajja, bryr mig varken om lunarstorm eller annat sånt, det är boooooooring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vad i hela helvete har nån Lunar ripoff med spel att göra?! Alla fjortis-communitys suger för övrigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Det finns några rätt så hyffsade spel på sidan kamrat ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Det finns några rätt så hyffsade spel på sidan kamrat ... Achso... Om så är fallet ber jag om ursäkt. Fast på snacket verkar det inte så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag blev precis medlem, och det är inte alls sämre än Lunarstorm då Lunar suger getpung nu när man måste ha PRO till allt! I.O.F.S. suger alla fjortis-sajter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Va fan tycker alla att lunar är ett fjortis paradis för ?!?! jag använder det för att snacka me kompisar.. och andra.. .men jag håller inte på att fixa krypin och sånt med loggor som det står "jag är bäst".. >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Neh, det är .nu ,alla tjejer i min skola är medlem där...,Urk! Det är bättre än att alla är på stallet, så jävla irriterande att höra "Kolla min utställning", "Assåååååå..... jag har köpt en ny häst den e assöt " och så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Kamrat.se är inget fjortiscommunity, det är ett småbarnscommunity! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Kamrat.se är inget fjortiscommunity, det är ett småbarnscommunity! Sicka fördomar, har du ens sett hur det ser ut på communityn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 har du ens sett hur det ser ut på communityn? Förmodligen inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Var aktiv meddlem där ett bra tag, så Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Var aktiv meddlem där ett bra tag, så Ja! Så det tog tid att upptäcka att detta kamrat var en så kallad "småbarnscommunity" som du uttrycker det, eller också trivdes du bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Var aktiv meddlem där ett bra tag, så Ja! Vad heter du på Kamrat? Jag är medlem där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts