thegtafreak Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 TJA jag undrar: hur lyder kan se igenom väggar koden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Om du menar till CS 1.6 kan du ladda ner från den här sidan *EDIT* De här fusket har jag använt förr, det är bra Redigerad 10 maj, 2005 av Addepladde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Moget & fuska då! n00bs! SNÄLLA TA BORT TRÅDEN Redigerad 10 maj, 2005 av Lindström Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Moget & fuska då! n00bs! SNÄLLA TA BORT TRÅDEN Låt dom fuska sålänge de inte stör dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag brukar fuska, iofs bara på lan... där alla andra på lanet fuskar... hehe hur som helst. Det finns redan en cstråd där du kan fråga. Det är ingen himla sifferkod eller vad tusan du försöker säga för att få wh, det är ett program du laddar hem. Finns flera olika, skall dock inte nämna något eftersom jag inte vill att folk ska bli sura på mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 En gång fuskare, alltid fuskare! Så onödigt & förstöra för andra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 En gång fuskare, alltid fuskare! Så onödigt & förstöra för andra! Varför är man alltid en fuskare om man har fuskat en gång? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7even Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 TJA jag undrar: hur lyder kan se igenom väggar koden? Du är 10 år va? Du bör nog satsa mer på skolan än CS om du inte i vilken ordning orden kommer i en mening. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Wow! Det finns ju en officiell CS topic på detta forum! Fråga där, vettja! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 http://www.cs-hacked.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Snälla nån folk... Om han vill fuska på CS, vem fan bryr sig?! CS suger ändå... Men visst du borde inte fuska grabben. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Snälla nån folk... Om han vill fuska på CS, vem fan bryr sig?! CS suger ändå... Men visst du borde inte fuska grabben. Du verkar ju bry dig eftersom att du sa att han inte borde fuska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jävla omogna miffbarn som cheatar på cs Lär er spela istället, ett tips alltså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag kan spela, och jag kan fuska ibland. Jag har faktiskt spelat spelet i över 3 år nu. Och man blir trött på det. Man vill ha omväxling. Och få ut max av sitt spel och sina pengar man investerat i det. Och för att testa allt måste man även testa fusk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Du är 10 år va? Du bör nog satsa mer på skolan än CS om du inte i vilken ordning orden kommer i en mening. Tror han menade: hur lyder "kan se igenom väggar" koden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Palla fusk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Varför tränar du inte upp din aim med lite Camper-Strike här på nätet, Det blir lättare om man tränar så slipper man fuska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Hatar fuskar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jävla omogna miffbarn som cheatar på cs Lär er spela istället, ett tips alltså. Cheatar? Du borde lära dig svenska! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 TJA jag undrar: hur lyder kan se igenom väggar koden? Idiot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts