Jump to content

The Sims2 fel!

ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Tja tja har fått problem på mitt Sims2, det är nämligen så att när jag ska bygga något på huset så händer inget, kan varken bygga dörrar eller väggar händer inget när man klickar (hittade spelet i en buske). Kan kanske vara därför det är fel. Men är tacksam för hjälp :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja tja har fått problem på mitt Sims2, det är nämligen så att när jag ska bygga något på huset så händer inget, kan varken bygga dörrar eller väggar händer inget när man klickar (hittade spelet i en buske). Kan kanske vara därför det är fel. Men är tacksam för hjälp :mellow:

Jag har samma problem... :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså finns det ingen som vet hur detta åtgärdas?? behöver hjälp med det nu, väldigt irriterande när man inte kan bygga något :P

Hmm du får leta efter ett annat bär i en annan buske? Mitt funkade iaf.. vet ej om det finns någon patch eller nått som fixar detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det löste sej, jag letade i en annan buske och hittade ett litet bär (patch) installerade den och det funkar fin fint nu, men nu har jag ett annat problem. När man t.ex ska skaffa barn så blir det en liten filmsnutt för alla andra som har spelet men inte för mig, kan det vara på grund av "busken"? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså finns det ingen som vet hur detta åtgärdas?? behöver hjälp med det nu, väldigt irriterande när man inte kan bygga något ^_^

Joo då..

det hände så med mitt med, detv är nån Fil som fatas..

jag köpte uppdateringen (studentliv) och installera och då gick det! :wub:

så ladda hem nån patch så borde det gå, mitt la av bara för jag installerade en Trainer så man tog bort Cencuren på underlivet :lol:

Edit: Wopps du hade visst fixat det :P

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man t.ex ska skaffa barn så blir det en liten filmsnutt för alla andra som har spelet men inte för mig, kan det vara på grund av "busken"? :lol:

Jag är inte riktigt säker, men jag tror att det beror på att inställningarna för spelet automatiskt har ändrats för att det ska gå bra att köra på din dator.

Edit: Annars kanske det är lättare att få hjälp med det här på www.thesims.se

Redigerad av Kurre
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...