ZcruweN Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Tja tja har fått problem på mitt Sims2, det är nämligen så att när jag ska bygga något på huset så händer inget, kan varken bygga dörrar eller väggar händer inget när man klickar (hittade spelet i en buske). Kan kanske vara därför det är fel. Men är tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Trodde du hade laddat ner det! Mitt thesims2 är i småsmulor förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Tja tja har fått problem på mitt Sims2, det är nämligen så att när jag ska bygga något på huset så händer inget, kan varken bygga dörrar eller väggar händer inget när man klickar (hittade spelet i en buske). Kan kanske vara därför det är fel. Men är tacksam för hjälp Jag har samma problem... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Trodde du hade laddat ner det! Mitt thesims2 är i småsmulor förresten Ähm man får inte prata WareZ här inne ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Asså finns det ingen som vet hur detta åtgärdas?? behöver hjälp med det nu, väldigt irriterande när man inte kan bygga något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Asså finns det ingen som vet hur detta åtgärdas?? behöver hjälp med det nu, väldigt irriterande när man inte kan bygga något Hmm du får leta efter ett annat bär i en annan buske? Mitt funkade iaf.. vet ej om det finns någon patch eller nått som fixar detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Busk-versioner har oftast det problemet när man har fel busk-fix. Fixa annan fix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Det ända sättet jag vet är att köpa spelet för då ska det funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Om du fixat det på warez sätt så är det därför du inte kan bygga väggar. (Det vet jag själv för jag har själv testat hehehehe....) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Du letade nog i fel buske.. Vissa buskar har fel på sina bär.. Så ut i en ny buske och leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Det löste sej, jag letade i en annan buske och hittade ett litet bär (patch) installerade den och det funkar fin fint nu, men nu har jag ett annat problem. När man t.ex ska skaffa barn så blir det en liten filmsnutt för alla andra som har spelet men inte för mig, kan det vara på grund av "busken"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Asså finns det ingen som vet hur detta åtgärdas?? behöver hjälp med det nu, väldigt irriterande när man inte kan bygga något Joo då.. det hände så med mitt med, detv är nån Fil som fatas.. jag köpte uppdateringen (studentliv) och installera och då gick det! så ladda hem nån patch så borde det gå, mitt la av bara för jag installerade en Trainer så man tog bort Cencuren på underlivet Edit: Wopps du hade visst fixat det Redigerad 14 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hmm hittat spelet i en buske ?? hehe men alltså busk version eller inte så e the sims (alla the sims ) något så jävulskt buggiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Alltså det problemet har man ENDAST om man har tankat ner det ju ...WAREZ ÄGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Hmm du får leta efter ett annat bär i en annan buske? Mitt funkade iaf.. vet ej om det finns någon patch eller nått som fixar detta. Off topic, men men, är de inte eva från top models du har som avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurre Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) När man t.ex ska skaffa barn så blir det en liten filmsnutt för alla andra som har spelet men inte för mig, kan det vara på grund av "busken"? Jag är inte riktigt säker, men jag tror att det beror på att inställningarna för spelet automatiskt har ändrats för att det ska gå bra att köra på din dator. Edit: Annars kanske det är lättare att få hjälp med det här på www.thesims.se Redigerad 19 maj, 2005 av Kurre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Off topic, men men, är de inte eva från top models du har som avatar? Tänkte oxå på d fast ja diggar henne Redigerad 19 maj, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Tänkte oxå på d fast ja diggar henne Ok, hejade inte på henne, men de e väll eva som gurgel har på bilden eller? för när man kollar på bilden du la in så är de ju samma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts