Elander Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 När jag ska starta steam så kommer det upp ett fönster där det står: ERROR Steam.exe (main exception): Cannot open blob archive file: CmultiFieldBlob(mem-mapped file) failed to open file Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Applikationen Steam.exe kan inte öppna "blobfilen" (Vad tusan det nu är), "CmultiFieldBlob"... kanske har någon tok fipplat med dina steamfiler. Testa installera om, eller så frågar du steampowered's supportavdelning på www.steampowered.com <--| / Support \ |--> eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag kom på vad det var....jag hadde inget utrymme på hårddisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts