Siana Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Nu har jag tagit mig i kragen och fixat till mitt och Kalans spel TomteMania! Lite sent men men... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up.../TomteMania.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 TESTA DET EJ!.... jag säger inte detta för att vara dum... men asså när jag testade det så kom jag till andra banan så skulle jag göra annat så kunde jag inte gå ut för att muspekaren fastnade så jag fick starta om datorn genom att stänga av den direkt från knappen på datorn! sen så flippade datorn sig så jag trodde den gått isönder när jag starade den TESTA DET EJ!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 .. Eller så är din dator kass... Det funkar finfint för mig samt min vän.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 .bara för att det hände för dig kan det bara vara nått med din dator som inte klarar av detta roliga spel! jag kan spela spelet fin fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 .bara för att det hände för dig kan det bara vara nått med din dator som inte klarar av detta roliga spel! jag kan spela spelet fin fint! Gröten är omöjlig, Och tråkig. Kommer inte längre. Jag laddade ner det innan någon hadde kommenterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Oj, hade nästan glömt bort detta spelet, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Nu funkar det, men när jag sträckte mig efter min smörgårs startades det om på tredje banan. Redigerad 11 maj, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Gröten är inte omöjlig på långa vägar! Jag tycker säcken och snöflingan är de svåraste Jodu Kalan, jag skämdes för det var mitt fel att det inte kommit upp.. Men med en del förbättringar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 ORKA.. hade en julklapp kvar och så gick tiden ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 ORKA.. hade en julklapp kvar och så gick tiden ut.. Haha inträffade för mig en gång också... Det är riktigt irriterande men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts