Ebeeto Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Hejsan, medmänniskor. Nu får min lite för höga frånvaro och min totala lättja under skolåret sina konsekvenser. Jag har uppemot 10 ganska stora arbeten att göra innan sommaren... Jag har fått till några till ungefär 50% men det känns hopplöst jobbigt. Jag behöver motivation och tips på hur jag ska göra det här. Jag intalar mig alltid att "den här helgen skall jag minsann göra klart allting. Jag ska jobba som jag aldrig gjort förr och verkligen lägga ner min själ i arbetet!". Sedan när helgen kommer så blir det bara Emmerdale farm, Max Payne och makrill i tomatsås direkt från burken av hela historien. Jag kommer få nöja mig med skräpbetyg om dessa saker inte blir klara. Vad ska jag hitta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vi får väl ta och banna dig ifrån sajten fram tills dess att sommarlovet börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vi får väl ta och banna dig ifrån sajten fram tills dess att sommarlovet börjar. Bra idé... om du nu inte har något annat än GTAsajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vi får väl ta och banna dig ifrån sajten fram tills dess att sommarlovet börjar. Morr... Jag har nån sorts idé om att kreativiteten måste sättas igång genom att göra något annat kreativt innan. T ex. sitta och lulla med en låt eller ett spel eller nåt i den stilen. Men mitt skojjeliga e-Jay är väck... Jag kan sitta och lira True Crime i två timmar utan att få skuldkänslor, men så fort jag spelar ett spel där man faktiskt lägger ner lite möda (t ex. det otroligt beroendeframkallande The Sims 2) så känner jag mig dålig för att jag inte jobbar. Frågan är om jag kan nöja mig med VG i historia och bara göra hälften av de kassa arbetena. Jävla ångest. Jag längtar såklart till sommaren, men jag måste ju göra klart de här grejerna innan. Dessutom har jag inget sommarjobb så jag kommer få gå hela sommaren och tigga/stjäla mig till mitt leverne. Om ni ser en smutsig, hemlös pöjk inne i pisstunneln till Nordstan med ett trasigt munspel så är det jag som försöker överleva en hård sommar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Morr... Jag har nån sorts idé om att kreativiteten måste sättas igång genom att göra något annat kreativt innan. T ex. sitta och lulla med en låt eller ett spel eller nåt i den stilen. Men mitt skojjeliga e-Jay är väck... Jag kan sitta och lira True Crime i två timmar utan att få skuldkänslor, men så fort jag spelar ett spel där man faktiskt lägger ner lite möda (t ex. det otroligt beroendeframkallande The Sims 2) så känner jag mig dålig för att jag inte jobbar. Frågan är om jag kan nöja mig med VG i historia och bara göra hälften av de kassa arbetena. Jävla ångest. Jag längtar såklart till sommaren, men jag måste ju göra klart de här grejerna innan. Dessutom har jag inget sommarjobb så jag kommer få gå hela sommaren och tigga/stjäla mig till mitt leverne. Om ni ser en smutsig, hemlös pöjk inne i pisstunneln till Nordstan med ett trasigt munspel så är det jag som försöker överleva en hård sommar... Okej, kanske kommer förbi och skänker en slant nee men jag kommer hem till dig och så går vi ner i kälaren där tömer vi ett rum sen stäler in ett bord och en stol och såklart en bok och en penna.. så har du inget annat att göra än att skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Morr... Jag har nån sorts idé om att kreativiteten måste sättas igång genom att göra något annat kreativt innan. T ex. sitta och lulla med en låt eller ett spel eller nåt i den stilen. Men mitt skojjeliga e-Jay är väck... Jag kan sitta och lira True Crime i två timmar utan att få skuldkänslor, men så fort jag spelar ett spel där man faktiskt lägger ner lite möda (t ex. det otroligt beroendeframkallande The Sims 2) så känner jag mig dålig för att jag inte jobbar. Frågan är om jag kan nöja mig med VG i historia och bara göra hälften av de kassa arbetena. Jävla ångest. Jag längtar såklart till sommaren, men jag måste ju göra klart de här grejerna innan. Dessutom har jag inget sommarjobb så jag kommer få gå hela sommaren och tigga/stjäla mig till mitt leverne. Om ni ser en smutsig, hemlös pöjk inne i pisstunneln till Nordstan med ett trasigt munspel så är det jag som försöker överleva en hård sommar... Ähh... Din jefla wajjnuurrr. Jag har minst lika många arbeten som du... Kanske för att vi går i samma klass och struntar i samma arbeten, men vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ähh... Din jefla wajjnuurrr. Jag har minst lika många arbeten som du... Kanske för att vi går i samma klass och struntar i samma arbeten, men vem vet? Du är så stolt över att känna mig, va? Du har inte minst lika många arbeten som jag. Jag har minst lika många som du. Jag har fler. Jag är coolare. Get over it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Du är så stolt över att känna mig, va? Du har inte minst lika många arbeten som jag. Jag har minst lika många som du. Jag har fler. Jag är coolare. Get over it. Ja, det är ju inte så att jag överväger att inte gå till skolan för att jag vet att killen som inte har några kompisar ska hänga efter mig hela dagen. Folk börjar tro att vi är kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Sätt post-its lappar över hela huset där det står : plugga! Inte för att det ska hjälpa men mitt ejay funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ja, det är ju inte så att jag överväger att inte gå till skolan för att jag vet att killen som inte har några kompisar ska hänga efter mig hela dagen. Folk börjar tro att vi är kompisar Jag förstod nästan den meningen, alitterära missfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag förstod nästan den meningen, alitterära missfall. Jag förstod nästan det där svåra ordet ditt aletirära(Stavfel.) mongo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Säg åt din mamma att piska dig en gång om dagen tills du är klar med alla arbeten. Då kommer det gå undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Eller inser du att man inte behöver MVG i alla ämnen. Det har jag gjort och nu ligger jag för det mesta på en stadig VG-nivå. Det är inte värt det plugg som krävs för att få MVG i gymnasient, priorietar helre rekreation och vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Säg åt din mamma att piska dig en gång om dagen tills du är klar med alla arbeten. Då kommer det gå undan. Bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Koppla ur alla elektroniska apparater som du använder(förutom datorn om du behöver den) och isolera dig på ditt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts