pottzork Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Fy fan. fick in ett program på Winamptv som handlar om slakterier å djur som föds up för att bli mat. Så jävla elakt egentligen. på slakteriet hängde korna i ett ben och åkte runt i luften med deras halsar avskurna så de stänkte blod å dom rörde sig som fan. Dom hade en tjur, som dom kastreade, klippte av hornen på och slaktade levande, utan painkillers. blir så jävla lack. varför kan dom inte bara döda dom först och sedan slakta dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 varför kan dom inte bara döda dom först och sedan slakta dom? Håller me dom förtjänar inte att d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Håller me dom förtjänar inte att d Köttet kanske inte blir färskt, vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 varför kan dom inte bara döda dom först och sedan slakta dom? Inga känslor för andra kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) HAHAHA men asså man låter dom inte ruttna i flera dar såklart typ slakta dom så fort dom e döda eller nåt sånt men inte typ när dom e levande ( fuck glömde qouta Pkz ) Redigerad 10 maj, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Näe, men dom har nog sina orsaker att inte döda dom. Eller inte, jag vet inte varför dom inte gör det. Men det är inget att reta upp sig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Näe, men dom har nog sina orsaker att inte döda dom. Eller inte, jag vet inte varför dom inte gör det. Men det är inget att reta upp sig på. Jo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Näe, men dom har nog sina orsaker att inte döda dom. Eller inte, jag vet inte varför dom inte gör det. Men det är inget att reta upp sig på. Är du en som plågar djur eller? Djur har samma rättigheter som människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Är du en som plågar djur eller? Djur har samma rättigheter som människor! Njaee... Rent praktiskt så är det inte sant, men de förstjänar samma respekt och behandling Men vi alla fattar bara vad du menar, jag är bara en pedant besserweisser som min bror säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Det här med att köttet "ruttnar", varför kan dom inte döda djuren direkt innan dom slaktar (på ett bättre sätt)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Köttet kanske inte blir färskt, vad vet jag. Fast när dom dödar dom levande så slaktar dom ju dom döda så varför inte döda dom först(eller bedöva dom)? (fast jag tycker så synd om korna ändå :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Är inte slakta och döda samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Alla har vi varit djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Fast när dom dödar dom levande så slaktar dom ju dom döda så varför inte döda dom först(eller bedöva dom)? Är dom döda när dom är levande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Alla har vi varit djur. Alla är vi djur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Alla är vi djur Stämmer helt, men ändå är det en stor skillnad på människans tänkande jämfört med djurens. Annars hade människan fortsatt med att sitta och pilla sig mellan tårna och pissa varandra i ansiktet för skojs skull, och låtit bli att paja jorden. Redigerad 10 maj, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag tycker som jag alltid tyckt... Om hela mänskligheten tar kollektivt självmord skulle alla må mycket bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag tycker som jag alltid tyckt... Om hela mänskligheten tar kollektivt självmord skulle alla må mycket bättre... Mjo. men inte människan dessutom skulle säkert nån liten galen japan klara sig å producera en hel planet med japaner. alla skulle gå runt å se vem som kan skita ner sina kallingar snabbast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ofcourse gillar jag inte att dom slaktar dom utan att dödar dom, men inte fan lever alla av dom? 99.9% kanske är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag tycker som jag alltid tyckt... Om hela mänskligheten tar kollektivt självmord skulle alla må mycket bättre... Begår kollektivt självmord heter det. Man kan inte ta självmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts