Jump to content

Webbradio...

SlewME
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)
Kan du lägga ut låtlistan sen så man kan hmm? :o

Öhh, det skulle ju vara att slänga iväg alla lyssnare? ^_^

Ger jag den till dig så kan du tanka ner allt och sedan lyssna på dem själv istället för på radion? men skall tänka på det. :o

+ att jag orkar inte att skriva alla 255 låtar som ligger i listan och spelar. ^_^

@Jesper,

I en grön eller grå stil.. Med menyknappar som Start, Lyssna, Forum, Djs, Musik, Tipsa.

Den skall vara med grafik inte html för då kan jag göra den själv, givetvis skall hemsidan vara i html men det skall även vara grafik på den :P

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Är du sugen på en fin årgångs-summa på 10.000 sillburkar så sure. ^_^

Åhh, helvete.

Skall nog fixa någon typ av lösenord eller skit så man får registra sig och vara trusty för att lyssna.. Finns alltid rötägg som gillar att anmäla folk till diverse "välgörenhets" ställen som Stim, APB m.f.

Man måste ju fan ha licens för allt, snart till och med för att lyssna vafan..

http://www.stim.se/stim/prod/stimsajt.nsf/...1256BE2004D4F87

Har stängt ner radion för omstrukturering... Den kommer upp igen då jag kommit på ett system att sända radio utan STIMs tillåtelse. ^_^

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
De jag menar med låtlista är att om man vill lyssna på någon bra låt som du har på radion så kan man hmm den så man kan lyssna på den hela tiden. :D

Jorå, men nu är det så att är lite orolig för det där med STIM, kommer att ställa in så att jag måste skriva i en persons IP för att han skall kunna lyssna, annars stänger brandväggen ut personen i fråga (Sidan kan inte visas).. När detta är fixat så kan jag göra en lista till dig.

Skicka ett PM med din IP om du vill lyssna.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...