SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Kan du lägga ut låtlistan sen så man kan hmm? Öhh, det skulle ju vara att slänga iväg alla lyssnare? Ger jag den till dig så kan du tanka ner allt och sedan lyssna på dem själv istället för på radion? men skall tänka på det. + att jag orkar inte att skriva alla 255 låtar som ligger i listan och spelar. @Jesper, I en grön eller grå stil.. Med menyknappar som Start, Lyssna, Forum, Djs, Musik, Tipsa. Den skall vara med grafik inte html för då kan jag göra den själv, givetvis skall hemsidan vara i html men det skall även vara grafik på den Redigerad 11 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 *host* Nradio.se *host* Men visst, alltid kul att streama en egen liten radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Skulle kunna göra en websida, dock vet jag inte om radion sänds lagligt. Är musiken STIM skyddad? Isåfall, har du STIM licens? I annat fall spelar du olaglig radio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 *host* Nradio.se *host* Men visst, alltid kul att streama en egen liten radio. Det där är off-topic , ber dig att editera Japp, det är kul att streama så länge någon eller några lyssnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Skulle kunna göra en websida, dock vet jag inte om radion sänds lagligt. Är musiken STIM skyddad? Isåfall, har du STIM licens? I annat fall spelar du olaglig radio. Har inte det, hade tänkt att läsa om det senare idag, återkommer med hur jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Har inte det, hade tänkt att läsa om det senare idag, återkommer med hur jag gör. Är du sugen på en fin årgångs-summa på 10.000 sillburkar så sure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Är du sugen på en fin årgångs-summa på 10.000 sillburkar så sure. Åhh, helvete. Skall nog fixa någon typ av lösenord eller skit så man får registra sig och vara trusty för att lyssna.. Finns alltid rötägg som gillar att anmäla folk till diverse "välgörenhets" ställen som Stim, APB m.f. Man måste ju fan ha licens för allt, snart till och med för att lyssna vafan.. http://www.stim.se/stim/prod/stimsajt.nsf/...1256BE2004D4F87 Har stängt ner radion för omstrukturering... Den kommer upp igen då jag kommit på ett system att sända radio utan STIMs tillåtelse. Redigerad 11 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 De jag menar med låtlista är att om man vill lyssna på någon bra låt som du har på radion så kan man hmm den så man kan lyssna på den hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) De jag menar med låtlista är att om man vill lyssna på någon bra låt som du har på radion så kan man hmm den så man kan lyssna på den hela tiden. Jorå, men nu är det så att är lite orolig för det där med STIM, kommer att ställa in så att jag måste skriva i en persons IP för att han skall kunna lyssna, annars stänger brandväggen ut personen i fråga (Sidan kan inte visas).. När detta är fixat så kan jag göra en lista till dig. Skicka ett PM med din IP om du vill lyssna. Redigerad 11 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Sry för dubbelpost, Hemsidan är klar och servern är uppe igen, dock inte lika lätt att lyssna som tidigare (skyddad mot STIM m.f.) http://www.beffo2.mine.nu/webbradio/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hur gör man webb radio? .. har undrat och försökt i 1 ½ år nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Förlåt men sidan ser förjävlig ut.. Do something good, please, serious! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts