SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Hejsan, jag har satt upp en Webbradio och skulle behöva lite hjälp från allmänheten med låtar. Spelar endast techno liknande musik så som trance, dance, rave, house m.f. 5st kan få VIP plats på radion, detta kräver att du lyssnar på den och är allmänt snäll, skriv här i topicen om du är intresserad. VIP innebär att du alltid kan lyssna på radion även fast den är full. Det är förtillfället 255 låtar som ligger i spelningslistan vilket motsvarar 508Mb, 600Gb återstår. Ta chansen att få din drömradio på nätet Tack på förhand. http://beffo2.mine.nu:8000 Har stängt ner radion för omstrukturering... Den kommer upp igen då jag kommit på ett system att sända radio utan STIMs tillåtelse. Redigerad 11 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Bra där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Lyssnar hellre på iTunes webbradio. Du borde spela lite rock så kan jag kanske lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Lyssnar hellre på iTunes webbradio. Du borde spela lite rock så kan jag kanske lyssna Är själv hårdrockare men jag gillar även techno. Kanske kan göra en webbradio med rock också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Nice radio låttips: 89ers - kingston town (rave mix) Angel One - Into your Eyes (DJ Dean vs DJ Deelay Remix) Aquagen - Rock the Disco Baracuda - I leave the World today Baracuda - Damn Original Radio Bass-T - P.O.W.E.R. (89ers Remix) Brooklyn Bounce - Born to Bounce (Video Edit) Brooklyn Bounce - End This Life Brooklyn Bounce - Power 2 The People Cascada - Everytime We Touch [Radio Mix] (alla Cascadas låtar och remixer är bra) Clubgroovers - Warriors of Love (Rob Mayth Remix) dj alligator project - davaj davaj dumonde - never look back (radio edit) Future Trance United - Face To Face Gigi D'agostino - Bing Bong [Radio Edit] ITT (Internatioal Trance Trashers) - There Is A Trip Radio Edit Jan Wayne - All Over The World Kareema - Cool Your Engines (Club Edit) DJ Dave - Killing me softly(Club Mix) Klubbingman - Magic Summer Night (Radio Edit) Mark Oh - Let this Party Never End Noemi - In My Dreams Ravers on Dope - Get High Ravers on Dope - Trip 2 Wonderland Rocco - Everybody Klubbingman Remix Edit S Force One - DJ Convention [Flashrider Radio Edit] S.A.D. - Afraid (Radio Mix) Special D - You (Rob Mayth Remix Edit) Staccato - Move Your Body (Special D. Remix) Sylver - Love is an Angel (Groove Coverage Rmx) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Nice radio låttips: 89ers - kingston town (rave mix) Angel One - Into your Eyes (DJ Dean vs DJ Deelay Remix) Aquagen - Rock the Disco Baracuda - I leave the World today Baracuda - Damn Original Radio Bass-T - P.O.W.E.R. (89ers Remix) Brooklyn Bounce - Born to Bounce (Video Edit) Brooklyn Bounce - End This Life Brooklyn Bounce - Power 2 The People Cascada - Everytime We Touch [Radio Mix] (alla Cascadas låtar och remixer är bra) Clubgroovers - Warriors of Love (Rob Mayth Remix) dj alligator project - davaj davaj dumonde - never look back (radio edit) Future Trance United - Face To Face Gigi D'agostino - Bing Bong [Radio Edit] ITT (Internatioal Trance Trashers) - There Is A Trip Radio Edit Jan Wayne - All Over The World Kareema - Cool Your Engines (Club Edit) DJ Dave - Killing me softly(Club Mix) Klubbingman - Magic Summer Night (Radio Edit) Mark Oh - Let this Party Never End Noemi - In My Dreams Ravers on Dope - Get High Ravers on Dope - Trip 2 Wonderland Rocco - Everybody Klubbingman Remix Edit S Force One - DJ Convention [Flashrider Radio Edit] S.A.D. - Afraid (Radio Mix) Special D - You (Rob Mayth Remix Edit) Staccato - Move Your Body (Special D. Remix) Sylver - Love is an Angel (Groove Coverage Rmx) Schysst, skall se om jag kan fixa fram de där. Det stannar hemligt emellan oss här på Gtasajten hur jag gör, eller hur? EDIT: Många av KalleRs låtar är inlaggda för steam! EDIT2: Lindströms låtar är inlaggda för steam Skriv även till mig om det är någon låt ni tycker låter för jävligt. Redigerad 10 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Deep Spirit - Lonely (DJ Lhasa Remix Edit) DC-10 - Flying High Astrada - just another day (radio edit) C-Bool - Would You Feel Dom är riktigt sköna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Någon som kan tänkas göra en hemsida för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 BTW har du tillstånd? min polare hade inte det och nu måste han fixa ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 BTW har du tillstånd? min polare hade inte det och nu måste han fixa ^^ Tror inte man behöver det om man inte har över 32 lyssnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Tror inte man behöver det om man inte har över 32 lyssnare. Ok. Men han hade under det. Aja hans msn om du vill snacka med honom om det : freddna_@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Ok. Men han hade under det. Aja hans msn om du vill snacka med honom om det : freddna_@hotmail.com Ok, schysst. Vad hände? :S Sverige är ett sjukt land Redigerad 10 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ok, schysst. Vad hände? :S Sverige är ett sjukt land Vetefan. Vet bara att han inte fick ha kvar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Du har hittat en del av mina låttips hör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Du har hittat en del av mina låttips hör jag Jovisst , ganska många via hmm.. Totalt 255låtar i listan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Skön radio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Ok, nu vänder jag mitt val till er.. Skall jag chansa och streama och hoppas på att allt går bra eller skall jag lägga ner för att slippa bli stämd och skit för att spela låtar? . tack för hjälpen Redigerad 11 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 FORTSÄTT FÖR FASEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Kan du lägga ut låtlistan sen så man kan hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag skulle kanske kunna göra en sida det berorpå hur du vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts