Diezl Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Halloj... Jag har länge tänkt på att skaffa en simpel dj-utrustning, men jag har aldrig kommit till skott. Härom veckan hade jag besök av en gammal kompis som brukar dj:a tillsammans med sin brorsa på olika fester. Han visade lite vad som fanns etc. Han är en som ska ha det bästa (dyraste) och de billigare alternativ är inte riktigt val för honom. Och det är väl okej antar jag han är ju rätt duktig etc. MEN nu till frågan här: Vi såg iallafall Hercules DJ-Console, han sa att den var helt okej men man hörde på tonen att det inte var stjärnan i julgranen precis... Men jag kollade iallafall in den efteråt och såg att den kunde crossfade:a, scratcha, loop:a etc. Liksom basic... Så nu undrar jag om Hercules DJ-Console är ett bra alternativ till en glad amatör som inte är så erfaren eller jätteseriös. Eller finns det något ännu bättre? Isåfall ska den helst inte vara vinyl (har ingen plats för 2 stycken spelare) och inte för dyr :"> . Varför jag frågar här är p.g.a. att det enda jag kan hitta på nätet är säljarsnack att allt är super! Då vill jag bara ha det konfirmerat att det verkligen är super, eller om scratchen är seg eller dyl. Tack för hjälp - Diezl EDIT: Länk: http://europe.hercules.com/showpage.php?b=0&p=87&f=1 Redigerad 10 maj, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts