Mr.Magic Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Imponerande samling har mina utspridda över hela huset *EDIT* detta är min 585:e post *EDIT2* spelar du mer "gammlingar"??? Fighting Force spelar jag och ibland Crash Bandicoot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Gamla spel? Spelar nog några sådana. Half-Life 1 (Borde ju räknas som gammal goding då det kom ut -98? ), Unreal I, Unreal Tournament, Quake II, Rune, Max Payne, GTA III (Iofs inte så ofta.) , Return to castle Wolfenstein, Wolfenstein: Enemy Territory. Respekt!! det är ju riktiga klassiker jag har också kört Diddy Kong Racing, apkul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Prince of Persia, Keen 1-4, Duke Nukem 1 + 3D, Red Alert, Command & Conquer, Warcraft 2, Lemmings, Descent m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Har nån spelat keen-spelen? vettefan om max payne (1) kan räknas som så gammalt, men det är från 2001 varvade om det nyss gta 3 är väl också från 2001? åtminstone ps2-verionen varvade om det nyligen på pc iaf Redigerad 12 maj, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag kom nu på att jag också gillar SimCity-spelen brukar köra SC3000 när jag vill roa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Brukar spela det första spelet jag fick när jag köpte mitt PS1...Running Wild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Brukar spela det första spelet jag fick när jag köpte mitt PS1...Running Wild Har jag aldrig hört talas om... vad ska man göra på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Zelda Alttp, ifall det är nog gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Tekken:3 e ju lätt ett av dom bästa fighting-spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Tekken:3 e ju lätt ett av dom bästa fighting-spelen Absolut, nån som spelar gammla Need for Speed-spel, jag brukar plocka fram NFS 3: Hot Pursuit och när jag känner för en riktig klassiker så kör jag GTA 1, London '61 och London '69 och ibland GTA2 GTA har alltid vart best . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Det enda jag spelar är Snood, men det finns hur många gamla godingar som helst! Jag har nämnt en massa i alla andra trådar som rör detta ämne, mer eller mindre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 KKnD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Någon nämde keen Spelade det typ hela tiden när jag var mindre minns att min pappa kom hem med keen på disketter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Aoe 2 typ men jag har nys bytt kort och hård diskar i min dator så har inget kvar mer än hl2 war3 och slaget om midgård från mina gamla diskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Har nån spelat keen-spelen? Keen är/var underbart. När jag var mindra spelade jag bara 1-4, men har just nu alla (?) sex spelen på min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Finns det nån sida där man kan tanka Theme Hospital? Min farfar har det så jag blev lite sugen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Carmagedon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Har nån spelat gangsters 2? Skitroligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Har nån spelat gangsters 2? Skitroligt spel Japp, har det förbannat roligt i Multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hur fan kunde jag (och alla andra, speciellt -MadeMan-) glömma att ens nämna DOOM?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts