Valle-Ball Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag undrar om ni spelar lite äldre spel (1990-2001 ungefär) själv spelar jag mycket sånt eftersom det är det enda som funkar på en PII:a. Spelar Midtown Maddness 1 och 2 lite då och då (kul rim) det är så härligt att preja fienden in i betongbarriärer eller Theme Hospital helskumma och overkliga sjukdomar som Pöshuvud? Vass tunga (som patienterna får när dom snackat 4 timmar opera )??, eller Multipel TV-pers (patienterna tittar hela dagarna på dokusåpor och klär ut sig till Elvis Presley, då måste dom gå till en psykitiker som övertygar dem hur löjliga dom är )????? och gammla Elast Mania är kul... skön fysik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 .det händer att att jag kör lite zelda t.ex. och gtaVC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Theme Hospital helskumma och overkliga sjukdomar som Pöshuvud? Vass tunga (som patienterna får när dom snackat 4 timmar opera Händer att jag spelar Theme Hospital ibland. Helgrymt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Händer att jag spelar Worms 1 på min PS1, samt Warcraft 2 via LAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Händer att jag spelar Theme Hospital ibland. Helgrymt spel Älskade det spelet. Minns när jag kört en demo och hoppades att hela spelet skulle få plats på datorn när jag köpte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Age of Empires 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Worms Armageddon. Över Wormnet Och sen händer det väll att man kör det gammla JetPack spelet. Hmm vart tog min. Hjälp vart hittar jag mina gammla spel topic vägen föresten? Äh skit i det. Jaa.... Theme Hospital äe ju så kul. Har dock inte spelat det sen jag var 7-8 år :'( Kanske ska gå ut och söka. Kanske hittar det i någon buske Hm. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Worms Armageddon. Över Wormnet Och sen händer det väll att man kör det gammla JetPack spelet. Hmm vart tog min. Hjälp vart hittar jag mina gammla spel topic vägen föresten? Äh skit i det. Jaa.... Theme Hospital äe ju så kul. Har dock inte spelat det sen jag var 7-8 år :'( Kanske ska gå ut och söka. Kanske hittar det i någon buske Hm. Ja Worms Armageddon är också väldigt kul, när jag kom hem igår kom jag på att jag också spelar softa spel som Rollercoaster Tycoon 1 & 2, Pizza $yndikatet och SimCity 3000 Special Edition. Pizza Syndikatet är min favorit av dom, där ska man välja en av väldigt många existerande länder och sedan skaffa en fot i pizzavärlden där. Man kan skapa egna pizzor med fluglarver, gräshoppor och annat smått och gott (naturligtvis finns också seriösa råvaror med). Sedan kan man starta ett brottsyndikat och råna banker, utföra kuriruppdrag, plundra lager och frita fångar från fängelset. Spelet har också helskön 2D-grafik och fruktansvärt många funktioner men däremot är det svårt att lära sig. rekommenderas . Händer att jag spelar Theme Hospital ibland. Helgrymt spel Jag förstår dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag brukar spela Tekken 1 och Tony hawk's skateboarding ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag brukar spela Tekken 1 och Tony hawk's skateboarding ibland. Också sköna spel, brukar dock köra Tekken 2 & 3 (eller närmare bestämt har jag inte 1:an) och så har jag hela THPS-serien förutom 1:an, har klarat alla jag har favoriter: *THPS 2 *THUG *THPS 4 *THPS 3 (Ace of spades ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Jag har också alla Tony hawk spel och alla Tekken Klarat dom 100% också Redigerad 11 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Jag har också alla Tony hawk spel och alla Tekken Klarat dom 100% också Imponerande samling har mina utspridda över hela huset *EDIT* detta är min 585:e post *EDIT2* spelar du mer "gammlingar"??? Redigerad 11 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 De gamla nintendo.. ni vet.. NES fast inte "riktiga" utan ja har... på datan.. e de warez? eller kan man få de lagligt till datan? om de e warez.. så hitta ja dom i trädgården under en sten platta mycke roligare än alla nya spel... känns lixom.. ahh.. skoj (nya spel e oxo roliga, men de gamla NES äger allt) man får lixom tillbaka sina barndomsminnen från när man va typ 5 år o satt o spela super mario 3.. aah.. minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Joo, det finns många gamla spel man kan spela i evigheter... TEX: Little Big Adventure 2 Abuse MDK Final Fantasy VI Blast Master The Legend of Zelda - A Link to the Past Redigerad 11 maj, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) De gamla nintendo.. ni vet.. NES fast inte "riktiga" utan ja har... på datan.. e de warez? eller kan man få de lagligt till datan? om de e warez.. så hitta ja dom i trädgården under en sten platta Tror de räknas som Abandonware nu för tiden. Man kan ju inte direkt hitta en NES ute på lokala Siba... Edit: Fixade min feta quote lite Redigerad 11 maj, 2005 av SpokPlumpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Spelar SimStad och Theme Hospital Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Gamla spel? Spelar nog några sådana. Half-Life 1 (Borde ju räknas som gammal goding då det kom ut -98? ), Unreal I, Unreal Tournament, Quake II, Rune, Max Payne, GTA III (Iofs inte så ofta.) , Return to castle Wolfenstein, Wolfenstein: Enemy Territory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Spelar inte "jätte gamla" spel. Men jag spelar bland annat ps1 och N64 spel ibland. Några spel som jag ibland tar fram: * FF7 * Super Mario 64 * The legend of Zelda: Ocarina of time * Crash bandicot * Diddy kong racing Redigerad 11 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Joo, det finns många gamla spel man kan spela i evigheter... TEX: Little Big Adventure 2 Abuse MDK Final Fantasy VI Blast Master The Legend of Zelda - A Link to the Past I vilken buske ska jag leta för att hitta Little Big Adveture? Nej men LBA. Och 2;an äger. Längesen man spelade. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jadu, ibland drar fram Snes och spelar Donkey Kong 1, 2 och 3. Kan även hända att man spelar Super Mario Allstars (alla mario i ett spel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts