DanielB Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 Vad jag har förstått så ska man kunna fixa egna kanaler.. Men hur? går an in i gta mappen och fixar.. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 Ladda ner GXT-editor...länk finns på min hemsida...öpnna american i \GTAIII\TEXT mappen och sök efter FEA_FM9, dubbelklicka på den och sen är det bara att ändra till vad du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 Ladda ner GXT-editor...länk finns på min hemsida...öpnna american i \GTAIII\TEXT mappen och sök efter FEA_FM9, dubbelklicka på den och sen är det bara att ändra till vad du vill... man måste la lägga in mp3-låtar i mp3-mappen som ligger i gta3-mappan... elle... de du menar e ju bara hur man ska ändra namnet?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 27 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2002 ¨dä ä bara att lägga in några låtar i mp3 mappen som ligger i gta3 mappen sen finns det en radiokanal som heter mp3 player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2002 ¨dä ä bara att lägga in några låtar i mp3 mappen som ligger i gta3 mappen sen finns det en radiokanal som heter mp3 player Mika det var precis det ja sa.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 28 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2002 Mika det var precis det ja sa.... han fattar ju inte va du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2002 han fattar ju inte va du menar Du daniel B du fattade väl va ja mena... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts