Adriian Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Igår när jag spelade skulle jag försöka höra röster vid rullstolen i Palomino Creek. När jag kom dit såg jag en sån där rosa uppdragsring och när jag gick in i den kom jag till ett lopp som hette Beat The Cock. Först skulle man simma, sen cykla och sen springa. Loppet går runt nästa hela SA! När jag kom dit var klockan 01:30 och det var en lördag. PS.Den har aldrig funnits där innan.DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Det finns jämt där Men det är på lördag och söndag... Men villken tid minns jah inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Okej! Då var det inte så ovanligt som jag trodde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Det finns ett till racepå Santa Maria beach i närheten av ghettofågeln också .... för de som inte vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Men det är på lördag och söndag... Men villken tid minns jah inte Ingen speciellt tid, bara det är på en lördag eller söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vad vinner man när man klarar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vad vinner man när man klarar det? Man får lite pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Aa, jag vet men hur mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Aa, jag vet men hur mycket? På den vid Santa Maria Beach får man 10 000$ På den vid Fisher's Lagoon (Palomino Creek) får man 10 000$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Det borde iaf va mycket om man masat sig runt hela SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Den tävlingen (beat the cock) e så skön! man får verkligen en frihetskänsla när man kan göra såna grejjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts