GTApimpfoolife Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Eller när två män kom och massa japanska tjejer fick känna på deras Hoppas sista programet är bäst Det skulle vara kul om det kom något från Japan då också, hahahaha älskar japaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Här kan ni lyssna på AC/DC tävlingen Nån som kan fixa den som .MP3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vad gillar du själv för humor? Fjärde klass humor eller? Detta är inget påstående eller påhopp, utan detta är en fråga! Det mesta där dom två mästarna av dryghet inte är programledare funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ett program med Filip och Fredrik. Går på måndagar kl 21.55-22.55. Sista avsnittet nästa måndag, tror jag. Vilken kanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vilken kanal Suck, hur kan du ha missat det? På Kanal5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Suck, hur kan du ha missat det? På Kanal5 D-oh har inte 5:an :'( :'( :'( :"> Redigerad 11 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 D-oh har inte 5:an :'( :'( :'( :"> Det skulle ju underlätta om du hade det först ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Vill bara informera om att ikväll visas världens roligaste ögonblick. Missa inte det! EDIT: Nu är det över, se klippen här. Redigerad 16 maj, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Det var riktigt äckligt hur fan kan man svettas så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Men det roligaste var ju inte det roligaste. En kille som svettas... Okej... Det har ju varit många som var mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Vill inte starta en ny tråd som bara blir låst så jag utnyttjar denna Vilken klipp tycker ni själva var bäst? Motivera gärna... Personligen tycker jag att #36 är bäst! Skridskoåkaren ifrån Australien som har sån otrolig tur så att han vinner hela disciplinen. Om ni inte kommer ihåg nummrena eller klippen kan ni se en del av dom här: http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=9742 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Lätt Magnus Uggla klippet. "Tjacka ett halvt kilo äpplen" Så jäkla fult. mms://qstream-wm.qbrick.com/00607/100_39.wmv (inge http:// framför). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag fullkomligt älskade AC/DC-klippet! Mycket roligare än en kille som svettas... Dessutom, jag tyckte Luca var sååå gullig, ända tills han började berätta om svensken han satte på... Vilken slampa! Men men, utseendemässigt är han ju skitsöt! "I don't live upstairs from yoo-u! But yes I think you've seen me before!". Han är ju behållningen i det programmet, F o F är bara irriterande. Klippningen kan vara rätt kul med... Håller med Funnylin också, det där om Det mesta där dom två mästarna av dryghet inte är programledare funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Gillar allt med Jeltsin och japaner! Det är humor det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vill inte välja något bästa klipp eftersom det finns så många bra. Men kan inte nästa serie heta "100 Höjdare - Jeltsin, Wilander, Hasselhof och Dr Alban"? Det skulle finnas mycket att välja på iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hah. "Dropparna" var ju rena tragedin jämfört med allt Jeltsin-guld. En finare ledare lär Ryssland aldrig se, bannemej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Världens roligaste ögonblick enligt dom = Värdens sämsta/tråkigaste ögonblick enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Sprutade ut min oboy när jag såg koreanerna som massgrät å reporten asså de sörjde ju säkert sin diktator jäääättemycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Själv tycker jag att Harald Treutigers filmkarriär var så bra att den borde vara på första plats. Eller tvillingarna som upprepade varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hahaha. Världens näst roligaste ögonblick är ju roligast i världen. - What are you doing here at the market? "Twin 1" - Most hanging around "Twin 2" - Most hanging around (nästan exakt samtidigt som Twin 1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts