Random Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag är intresserad av att köpa en bärbar dator med ca 500 mzh processor, 30 gb hdd, 230 ram. DEN ska klara av GTA 3 iaf (bästa GTA-spelet). UNDER 2000 kr! skriv eller hör av dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Kolla på blocket eller något sånt...så kommer du att spara tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Har redan gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vore väl denna isf, http://www.blocket.se/view/4799774.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vore väl denna isf, http://www.blocket.se/view/4799774.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Azore... fy vilken bullseye träff du fick in. Du är grym på att leta på blocket har jag märkt... soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Denna kanske? Dator #1 Eller denna? Dator #2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Fast de uppnådde ju inte hans kravnivåer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Fast de uppnådde ju inte hans kravnivåer.... Äre så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Och ena datan har blitt såld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Tack hörni! Ska leta vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vore väl denna isf, http://www.blocket.se/view/4799774.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Pentium III 850 Mhz på en bärbar för 2000... Jo lycka till... Så antingen är den fejk eller stulen kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Pentium III 850 Mhz på en bärbar för 2000... Jo lycka till... Så antingen är den fejk eller stulen kanske... Det behöver man inte ta för givet, batteriet var ur funktion och det brukar dra ner priset väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Pentium III 850 Mhz på en bärbar för 2000... Jo lycka till... Så antingen är den fejk eller stulen kanske... Det tror jag inte... Funderar själv på den, och jag har Mäjlat honom och frågat lite mer specifika frågor om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ringer man och pratar med killen är det nog ingen fara, speciellt bra är det om han har hem-nr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Edit: Dubbelpost Redigerad 11 maj, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Det behöver man inte ta för givet, batteriet var ur funktion och det brukar dra ner priset väldigt mycket. Ett sådant batteri kostar inte flera tusen så det tror jag knappast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ett sådant batteri kostar inte flera tusen så det tror jag knappast... Nej det har jag inte sagt heller, men ett defekt batteri drar ner värdet mer än vad man tror. Vad tror du en laptop är till för förutom att ta liten plats? Utan batteriet är den rätt värdelös då man lika gärna kan använda en stationär dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts