Jump to content

Softairgunköp

anders_142
 Share

Recommended Posts

Blääh sån köpte min kompis gick sönder efter en dag...

Om du ska köpa nå't

så ska du söpa en sån här!--->

Sån har jag vettu..  Den kosta 3 lakan..

Nej usch, gammal motor på de där famas.

Om man ska köpa en elektrisk airsoft så ska man satsa på G36C. :)

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad i hela fridens namn ska du med en softairgun till? Extremt fjolligt.
men alltså.. om man springer omkring i skogen som jag antar att du gjort.. så kanske det är lite fjolligt. men kör man Airsoft som sporten heter är det fan inte fjolligare än fotboll eller hockey..

Edit: Btw köp softairgunen om det inte är försent nu :P tycker den verkar helt OK

Redigerad av Blaucrozz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men alltså.. om man springer omkring i skogen som jag antar att du gjort.. så kanske det är lite fjolligt. men kör man Airsoft som sporten heter är det fan inte fjolligare än fotboll eller hockey..

Edit: Btw köp softairgunen om det inte är försent nu :P tycker den verkar helt OK

Fotboll och hockey är fjolligt med :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Neeek!! Den är inte alls Gammal! :P Den skjuter pungt och pricka,rakt och snyggt, i minsta detalj!

Den har ju en EG560-motor, som är en gammal modell, men den är inte dålig för det. (Jag förutsätter att det är en Marui)

Och till vem som nu skapade topicen: Om du ska köpa begagnat så bör du köpa från ett av de stora forumen ( http://www.airsoftsverige.com/ tex ). Dock så får du ingen tillgång till köp&säljes-forumen om du är under 18, vilket jag du nog är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor