Panimala Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Blääh sån köpte min kompis gick sönder efter en dag... Om du ska köpa nå't så ska du söpa en sån här!---> Sån har jag vettu.. Den kosta 3 lakan.. Nej usch, gammal motor på de där famas. Om man ska köpa en elektrisk airsoft så ska man satsa på G36C. Redigerad 9 maj, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Nej usch, gammal motor på de där famas. Om man ska köpa en elektrisk airsoft så ska man satsa på G36C. Neeek!! Den är inte alls Gammal! Den skjuter pungt och pricka,rakt och snyggt, i minsta detalj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag är seg idag men asså.. jag ska köpa soften, säljaren säljer soften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vad i hela fridens namn ska du med en softairgun till? Extremt fjolligt. Där så du några visa ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Http://www.blocket.se/view/5001634.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Blääh sån köpte min kompis gick sönder efter en dag... Om du ska köpa nå't så ska du söpa en sån här!---> Sån har jag vettu.. Den kosta 3 lakan.. Damn vad du har blivit blåst! den kostar 2300 ny hahha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Damn vad du har blivit blåst! den kostar 2300 ny hahha. .det kanske va en bättre modell eller så kanske han fick tillbehör . jag har hittat en sån för 3-4000 så jag tror inte alls att han har blivit blåst . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Vad i hela fridens namn ska du med en softairgun till? Extremt fjolligt. men alltså.. om man springer omkring i skogen som jag antar att du gjort.. så kanske det är lite fjolligt. men kör man Airsoft som sporten heter är det fan inte fjolligare än fotboll eller hockey.. Edit: Btw köp softairgunen om det inte är försent nu tycker den verkar helt OK Redigerad 10 maj, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 men alltså.. om man springer omkring i skogen som jag antar att du gjort.. så kanske det är lite fjolligt. men kör man Airsoft som sporten heter är det fan inte fjolligare än fotboll eller hockey.. Edit: Btw köp softairgunen om det inte är försent nu tycker den verkar helt OK Fotboll och hockey är fjolligt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Båda är ju intresse/sport, så länge man själv tycker det är kul ska man ju hålla på! Inget är fjantigare än det andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Neeek!! Den är inte alls Gammal! Den skjuter pungt och pricka,rakt och snyggt, i minsta detalj! Den har ju en EG560-motor, som är en gammal modell, men den är inte dålig för det. (Jag förutsätter att det är en Marui) Och till vem som nu skapade topicen: Om du ska köpa begagnat så bör du köpa från ett av de stora forumen ( http://www.airsoftsverige.com/ tex ). Dock så får du ingen tillgång till köp&säljes-forumen om du är under 18, vilket jag du nog är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Damn vad du har blivit blåst! den kostar 2300 ny hahha. Och det vet du? Du kan oxå blivit blåst på en importerad fake från Ryssland eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Och det vet du? Inte så svårt att kolla priser på nya softairguns och andra vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Neeek!! Den är inte alls Gammal! Den skjuter pungt och pricka,rakt och snyggt, i minsta detalj! Jag pratar om motorn, inte att ditt vapen är gammalt. Dessutom kan man köpa bössan för 2195 spänn på Fakewar.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Damn vad du har blivit blåst! den kostar 2300 ny hahha. Men jag fick med en massa tillbehör! Mask,Kulor,piprensare,snabbladdare,ett extra maggasin som rymmer 300 kulor och en kulfångre!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vore inte den här nåt att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jo lungt att man ska ha en m4 me paintball granatkastare Rely soft holmes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts