Jump to content

Softairgunköp

anders_142
 Share

Recommended Posts

Annons på blocket... det finns en kille som säljer en mp5sd5 som har en fjäder som gör en trim till 120m/s... den kostar 3500 på blocket och man får med massor med andra saker.. batteri,7magg you name it! nu ska jag köpa den men blir lite förvirrad om det är bra när den bara har fjäder... mamma och pappa vill att jag köper en helt ny men ja är tveksam... vad tycker du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Annons på blocket... det finns en kille som säljer en mp5sd5 som har en fjäder som gör en trim till 120m/s... den kostar 3500 på blocket och man får med massor med andra saker.. batteri,7magg you name it! nu ska jag köpa den men blir lite förvirrad om det är bra när den bara har fjäder... mamma och pappa vill att jag köper en helt ny men ja är tveksam... vad tycker du?

KÖP EN HELT NY;INTE PÅ INTERNET;DU BLIR LURAD!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker du ska avstå, vapen med fjäder har en tendens att bli jävligt slappt efter ett tag, och eftersom det där är beg prylar så förstår du nog själv.

Köp nytt istället.

får man byta tillbaka sen om man inte gillar det??

Det ska man inte ta för givet, finns inga särskilda regler för det vid privatköp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst gör dom : :)

men vadå "det ser skit bra ut men får man byta tillbaka sen om man inte gillar det??" :S

<<han tycker den ser cool ut, sen undrar han om man får byta tillbaka den om man inte gillar den. (tror jag iaf) Edit: stavfel :wub:

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor