anders_142 Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Annons på blocket... det finns en kille som säljer en mp5sd5 som har en fjäder som gör en trim till 120m/s... den kostar 3500 på blocket och man får med massor med andra saker.. batteri,7magg you name it! nu ska jag köpa den men blir lite förvirrad om det är bra när den bara har fjäder... mamma och pappa vill att jag köper en helt ny men ja är tveksam... vad tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Annons på blocket... det finns en kille som säljer en mp5sd5 som har en fjäder som gör en trim till 120m/s... den kostar 3500 på blocket och man får med massor med andra saker.. batteri,7magg you name it! nu ska jag köpa den men blir lite förvirrad om det är bra när den bara har fjäder... mamma och pappa vill att jag köper en helt ny men ja är tveksam... vad tycker du? KÖP EN HELT NY;INTE PÅ INTERNET;DU BLIR LURAD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Lurad kommer jag inte blir iaf... blocket har nått skit så man skickar pengar som kommer till nån pott.. när jag får vapnet får han pengarna... men mja.. länken: http://www.blocket.se/view/4784129.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ser ut som han är en rånare elelr något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Hahaha your right men va tycker du 8-)...ska ja köpa/inte? får fan damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Hahaha your right men va tycker du 8-)...ska ja köpa/inte? får fan damp Om det känns rätt.. Man kan inte få damp, det är något man föds med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 länken:http://www.blocket.se/view/4784129.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 <Snygg var den iaf. Och tillbehören gör det ju inte sämre . Tycker du ska satsa på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Lurad kommer jag inte blir iaf... blocket har nått skit så man skickar pengar som kommer till nån pott.. när jag får vapnet får han pengarna... men mja.. länken: http://www.blocket.se/view/4784129.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 Fråga han varför han inte vill ha den helt plötsligt och vilket märken den har eller tillverkare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ja .. det ser skit bra ut men får man byta tillbaka sen om man inte gillar det?? För ja tror inte att du kan få tag allt det där på dagens marknad Dom prylarna ser proffsiga ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Tycker du ska avstå, vapen med fjäder har en tendens att bli jävligt slappt efter ett tag, och eftersom det där är beg prylar så förstår du nog själv. Köp nytt istället. får man byta tillbaka sen om man inte gillar det?? Det ska man inte ta för givet, finns inga särskilda regler för det vid privatköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Dom prylarna ser proffsiga ut Håller med till 100%!, man blir lite sugen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Visst gör dom : men vadå "det ser skit bra ut men får man byta tillbaka sen om man inte gillar det??" :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Denna kanske är bra helt ny oxxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) HAR HITTAT DEN BÄSTA KLICKA kan ja inte få din msn anders så kan vi snacka där Redigerad 9 maj, 2005 av BARTMAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Visst gör dom : men vadå "det ser skit bra ut men får man byta tillbaka sen om man inte gillar det??" :S <<han tycker den ser cool ut, sen undrar han om man får byta tillbaka den om man inte gillar den. (tror jag iaf) Edit: stavfel Redigerad 9 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ehum :S du menar att du köper den sen lämmnar tillbaka för den va ful ?lol tror inte dt =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Vad i hela fridens namn ska du med en softairgun till? Extremt fjolligt. Redigerad 9 maj, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ehum :S du menar att du köper den sen lämmnar tillbaka för den va ful ?lol tror inte dt =D Tror de va de han menade iaf . (skyll inte på mig om de inte stämmer :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ehum :S du menar att du köper den sen lämmnar tillbaka för den va ful ?lol tror inte dt =D Försäljaren behöver inte ta imot den efter köp även om du skulle upptäcka något fel på den efter köpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Denna kanske är bra helt ny oxxå Blääh sån köpte min kompis gick sönder efter en dag... Om du ska köpa nå't så ska du söpa en sån här!---> Sån har jag vettu.. Den kosta 3 lakan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts