DrStupid Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Necromancern är den personen som tar krafter från bla. sitt eget blod eller dom döda. den är bra på att skapa djur ur andra folks kroppar (eller hur jag ska säga det) och på att ta liv från andra och ge till sig själv. jag kör med en W/N och det funkar rätt bra men man får snabbt slut på mana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vilket ska jag köpa av Guild Wars och Guild wars Collectors Edition? Alltså vilken är "bäst" eler vilken får man mest ut av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Tjenare jag har köpt guildwars nu det är bra men lite svårt att fatta men jag börjarkomma in i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Vilket ska jag köpa av Guild Wars och Guild wars Collectors Edition? Alltså vilken är "bäst" eler vilken får man mest ut av? Köp bara gw, vet inte om du får ut så mycket av collection, den kostar nog mer än den ger brukar vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vilket ska jag köpa av Guild Wars och Guild wars Collectors Edition? Alltså vilken är "bäst" eler vilken får man mest ut av? Det beror på. Har du redan ett headset så är det rätt onödigt att köpa CE. fast det är klart. det lyser ju om händerna när man dansar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 "ursäkta att jag drar upp en inte allt för gammal tråd" Vad är system kraven för Guild Wars? Klarar min dator det tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts