DrStupid Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Bah, WoW är tusen gånger bättre än Guild Wars. Skulle Guild Wars ha månadskostnad skulle ingen av er lira det! Bra mmo spel har månadskostnad! MEN VAFAN DU ÄR JU DUM I HUVET! läste du äns min post??? vad sa jag??? JO ATT GW OCH WOW ÄR HELT OLIKA SPEL OCH ATT MAN INTE SKA GÄMFÖRA DOM! och sen så vill inte ArenaNet säga att GW är någon mmorpg! dom säger att det är en cmorpg (cooperative multiplayer online rpg) eller nått sånt! och jag hade full rätt att bli arg eftersom du inte verkade läsa min post! Edit: jag ber om ursäkt för dom fula orden. läs mer i min nästa post. dock så vill jag stå för det jag sa. så det här får stå kvar. Redigerad 14 maj, 2005 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Guild wars är inte ett riktigt MMORPG tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 MEN VAFAN DU ÄR JU DUM I HUVET! läste du äns min post??? vad sa jag??? JO ATT GW OCH WOW ÄR HELT OLIKA SPEL OCH ATT MAN INTE SKA GÄMFÖRA DOM! och sen så vill inte ArenaNet säga att GW är någon mmorpg! dom säger att det är en cmorpg (cooperative multiplayer online rpg) eller nått sånt! och jag hade full rätt att bli arg eftersom du inte verkade läsa min post! Du nämnde nog lite mer som jag irriterade mig på. Du sa att wow bara gick ut på att levla och att guild wars måste man ha talang. Läs sedan mitt svar så fattar du! Fnys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) MEN VAFAN DU ÄR JU DUM I HUVET! läste du äns min post??? vad sa jag??? JO ATT GW OCH WOW ÄR HELT OLIKA SPEL OCH ATT MAN INTE SKA GÄMFÖRA DOM! och sen så vill inte ArenaNet säga att GW är någon mmorpg! dom säger att det är en cmorpg (cooperative multiplayer online rpg) eller nått sånt! och jag hade full rätt att bli arg eftersom du inte verkade läsa min post! Du bryter mot reglerna... läs dem innan du börjar skrika och fladdra överallt! §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. MEN VAFAN DU ÄR JU DUM I HUVET! Eftersom man troligtvis kränker någon när man påstår att han/hon har en hjärnskada eller något annat fel med skallen så, tjá, jag kan inte säga mer än att jag rapporterar dig, därefter finns det inte en enda jävla anledning att bli sur på thotim, han skrev sin åsikt och den ska du respektera vare sig den talar emot dig eller med dig. *EDIT* Och om det nu INTE är ett MMORPG så... varför stod det då på spelets hemsida under betatest-perioden, "A new type of mmorpg..."... i alla fall på första betatestet. Redigerad 13 maj, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Och om det nu INTE är ett MMORPG så... varför stod det då på spelets hemsida under betatest-perioden, "A new type of mmorpg..."... i alla fall på första betatestet. dah! för att det är en NY TYP AV mmorpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Sorry om jag överdrev väldigt mycket. men jag var både trött och arg. och sen snälla, jag ber er att inte nämna saker som "WoW suger", Guild Wars är sämst" eller "Guild Wars äger WoW" för det har inte med saken att göra. jag tycker att WoW är ett bra spel. dock inte lika bra som GW. Ok? slutsnackat? ok. från coh med nu snackar vi GW här. ni som kör WoW. skriv i WoW topicen! och sen thotim. jag tycker inte direkt att ditt svar passar in på min post. det är bara att inse att WoW mer är ett "är du hög lvl så är du bättre än en låg lvl" än GW. så är det bara och det får du finna dig i. Redigerad 14 maj, 2005 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Kör man på olika sådana där servrar eller köra alla på en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Kör man på olika sådana där servrar eller köra alla på en? Ifal du menar gw så lirar man bara på en stor server. Jag började spela igår... I luv ze game! Är lvl 7. Btw, jag hade tänkt starta en guild, har betalat 100 mynt till guild registrar sen för att göra kappan måste man ju betala med nån sorts material... vad är det för material egentligen? Det går inte köpa hos material gubben i Ascalon City. Nå'n som vet var jag får tag på det? (Btw nån som vill vara med i Guilden? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hmm.... jag vill gärna joina den när jag skaffar det... får väl göra det snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 för att göra kappan måste man ju betala med nån sorts material... vad är det för material egentligen? Det går inte köpa hos material gubben i Ascalon City. Nå'n som vet var jag får tag på det? När du har samlat 1000 mynt blir dom automatiskt en sån där platinum bit. därför måste du spara ihop 2000 mynt för att kunna köpa kappan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 När du har samlat 1000 mynt blir dom automatiskt en sån där platinum bit. därför måste du spara ihop 2000 mynt för att kunna köpa kappan. Åhå! Tackar för den informationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Detta spelet verkar vara ett stort wannabee WoW!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Detta spelet verkar vara ett stort wannabee WoW!? Lika mycket "wannabeWoW" som wow är "Wannabe-Everquest2" med mera med mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Lika mycket "wannabeWoW" som wow är "Wannabe-Everquest2" med mera med mera. .det är en ganska stor skillnad mellan EQ 2 och WoW. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Sorry om jag överdrev väldigt mycket. men jag var både trött och arg. och sen snälla, jag ber er att inte nämna saker som "WoW suger", Guild Wars är sämst" eller "Guild Wars äger WoW" för det har inte med saken att göra. jag tycker att WoW är ett bra spel. dock inte lika bra som GW. Ok? slutsnackat? ok. från coh med nu snackar vi GW här. ni som kör WoW. skriv i WoW topicen! och sen thotim. jag tycker inte direkt att ditt svar passar in på min post. det är bara att inse att WoW mer är ett "är du hög lvl så är du bättre än en låg lvl" än GW. så är det bara och det får du finna dig i. Jag respekterar att du tycker att det är bättre. Men jag respekterar inte att du kallar wow för dåligt eller idiotiskt. Bah, jag brukar inte tjafsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag respekterar att du tycker att det är bättre. Men jag respekterar inte att du kallar wow för dåligt eller idiotiskt. Bah, jag brukar inte tjafsa. Jag har inte sagt nånting om att WoW är dåligt. det är ett bra spel. det handlar helt enkelt om smak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Finns det nåt sätt att testa Guild Wars på eller måste man köpa direkt? Ser ju kul ut men jag vill ju inte gå till affären och köra ett spel som jag inte gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 .det är en ganska stor skillnad mellan EQ 2 och WoW. .. Jag tycker nog det är ganska stora skillnader på WoW och GW också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag tycker nog det är ganska stora skillnader på WoW och GW också. Hehe tänkte precis skriva samma sak, ännu större skillnad på GW & WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Tjenare jag har lagt undan guild wars på webhallen och jag undar vad Necromancer e för typ av gubbe vad e deras krafter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts