Jump to content

Guild wars tråden

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Bah, WoW är tusen gånger bättre än Guild Wars. Skulle Guild Wars ha månadskostnad skulle ingen av er lira det! Bra mmo spel har månadskostnad!  <_<

MEN VAFAN DU ÄR JU DUM I HUVET! läste du äns min post???

vad sa jag??? JO ATT GW OCH WOW ÄR HELT OLIKA SPEL OCH ATT MAN INTE SKA GÄMFÖRA DOM! och sen så vill inte ArenaNet säga att GW är någon mmorpg! dom säger att det är en cmorpg (cooperative multiplayer online rpg) eller nått sånt!

och jag hade full rätt att bli arg eftersom du inte verkade läsa min post! :blink:

Edit: jag ber om ursäkt för dom fula orden. läs mer i min nästa post. dock så vill jag stå för det jag sa. så det här får stå kvar.

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

vad sa jag??? JO ATT GW OCH WOW ÄR HELT OLIKA SPEL OCH ATT MAN INTE SKA GÄMFÖRA DOM! och sen så vill inte ArenaNet säga att GW är någon mmorpg! dom säger att det är en cmorpg (cooperative multiplayer online rpg) eller nått sånt!

och jag hade full rätt att bli arg eftersom du inte verkade läsa min post! ;)

Du nämnde nog lite mer som jag irriterade mig på. Du sa att wow bara gick ut på att levla och att guild wars måste man ha talang. Läs sedan mitt svar så fattar du!

Fnys :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och jag hade full rätt att bli arg eftersom du inte verkade läsa min post! ;)

Du bryter mot reglerna... läs dem innan du börjar skrika och fladdra överallt! :)

§1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet.
MEN VAFAN DU ÄR JU DUM I HUVET!

Eftersom man troligtvis kränker någon när man påstår att han/hon har en hjärnskada eller något annat fel med skallen så, tjá, jag kan inte säga mer än att jag rapporterar dig, därefter finns det inte en enda jävla anledning att bli sur på thotim, han skrev sin åsikt och den ska du respektera vare sig den talar emot dig eller med dig. :P

*EDIT*

Och om det nu INTE är ett MMORPG så... varför stod det då på spelets hemsida under betatest-perioden, "A new type of mmorpg..."... i alla fall på första betatestet. :huh:

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry om jag överdrev väldigt mycket. men jag var både trött och arg.

och sen snälla, jag ber er att inte nämna saker som "WoW suger", Guild Wars är sämst" eller "Guild Wars äger WoW" för det har inte med saken att göra. jag tycker att WoW är ett bra spel. dock inte lika bra som GW. Ok? slutsnackat?

ok. från coh med nu snackar vi GW här. ni som kör WoW. skriv i WoW topicen! ^_^

och sen thotim. jag tycker inte direkt att ditt svar passar in på min post.

det är bara att inse att WoW mer är ett "är du hög lvl så är du bättre än en låg lvl" än GW. så är det bara och det får du finna dig i.

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;):P Kör man på olika sådana där servrar eller köra alla på en?

Ifal du menar gw så lirar man bara på en stor server. :P

Jag började spela igår... I luv ze game! :) Är lvl 7. B)

Btw, jag hade tänkt starta en guild, har betalat 100 mynt till guild registrar sen för att göra kappan måste man ju betala med nån sorts material... vad är det för material egentligen?

Det går inte köpa hos material gubben i Ascalon City. ^_^

Nå'n som vet var jag får tag på det?

(Btw nån som vill vara med i Guilden? :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för att göra kappan måste man ju betala med nån sorts material... vad är det för material egentligen?

Det går inte köpa hos material gubben i Ascalon City.  ;)

Nå'n som vet var jag får tag på det?

När du har samlat 1000 mynt blir dom automatiskt en sån där platinum bit.

därför måste du spara ihop 2000 mynt för att kunna köpa kappan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry om jag överdrev väldigt mycket. men jag var både trött och arg.

och sen snälla, jag ber er att inte nämna saker som "WoW suger", Guild Wars är sämst" eller "Guild Wars äger WoW" för det har inte med saken att göra. jag tycker att WoW är ett bra spel. dock inte lika bra som GW. Ok? slutsnackat?

ok. från coh med nu snackar vi GW här. ni som kör WoW. skriv i WoW topicen! ^_^

och sen thotim. jag tycker inte direkt att ditt svar passar in på min post.

det är bara att inse att WoW mer är ett "är du hög lvl så är du bättre än en låg lvl" än GW. så är det bara och det får du finna dig i.

Jag respekterar att du tycker att det är bättre. Men jag respekterar inte att du kallar wow för dåligt eller idiotiskt.

Bah, jag brukar inte tjafsa. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor