Wild_hawk Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Allt snack om detta fantastiska online spel diskuteras här. Köpte spelet för ungefär en vecka sen och har sen dess varit helt beroende av spelet. Är på level 12 med ranger o har en varg på level 11 som husdjur =) officiel hemsida: http://www.guildwars.com Svensk gw sida: http://www.guildwars.se Redigerad 12 maj, 2005 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Är pank!!! Vill ha Guild Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Man kan bara komma till lvl 20 va?, inte konstigt att det inte har månadskostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Man kan bara komma till lvl 20 va?, inte konstigt att det inte har månadskostnad. level 20 är bara för att utveklarna anser att för många spel handlar om hur mycket du har spelat spelet och inte hur duktig du är, efter du kommit till level 20 så ere bara på hur bra du är som du kör, det betyder inte att spelet är litet. Redigerad 9 maj, 2005 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) ÅÅå vill ha vill ha . Någon som vet vart kan man köpa det för ett bra pris? Redigerad 9 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Har en lvl 20 Ranger/Mesmer med en björn som djur , Skit kul att köra PvP turneringar mot massa Amerikaner & Koreaner Redigerad 14 maj, 2005 av Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 ÅÅå vill ha vill ha . Någon som vet vart kan man köpa det för ett bra pris? Just nu är det slutsålt i Sverige sedan en vecka tillbaka... kommer en ny leverans Fredagen den 13:e. SKa ner på sta'n då och köpa 'et, plus mx518 musen från logitech. Mumsigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 SKa ner på sta'n då och köpa 'et, plus mx518 musen från logitech. Mumsigt. Hehe, ja det gör du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Vad kostar det?? alltså spelet.. förök inte förklara för mig att det inte är någon månadskostnad för det vet jag Edit: hur gämför sig spelet mot WoW?? vad är roligast? om nån vet Redigerad 10 maj, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vad kostar det?? alltså spelet.. förök inte förklara för mig att det inte är någon månadskostnad för det vet jag Edit: hur gämför sig spelet mot WoW?? vad är roligast? om nån vet Spelet kostar i butik mellan 340 till 450 spänn beroende på var du köper det. Jag tycker spelet är bättre än WoW. Iofs har jag aldrig riktigt gillat Warcraft liren (Förutom Warcraft2 då som pwnade .) I varje fall så var ju betaversionen kul, har inte spelat den versionen som har haft release för några veckor sedan men jag är säker på att den är minst lika rolig som betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 ok tackar så mycket för uplysningen, det kanske e värt att kika på GW lite senare då måste bli lvl 60 iaf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag tycker att flera på forumet borde köpa det, så kan alla på GTAsajten gå runt tillsammans. Akta armén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Nån som vill lira? är fortfarande kvar i ashelon har en W/Nec på lvl 7... men jag gillar att den fula gröna töntiga världen blir nedbränd till nånting lite mer som jag gillar! och sen snälla gämför inte GW med WoW! dom är inte än lika... WoW går ut på att levla och GW går ut på att va skicklig! Redigerad 11 maj, 2005 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Nån som vill lira? är fortfarande kvar i ashelon har en W/Nec på lvl 7... men jag gillar att den fula gröna töntiga världen blir nedbränd till nånting lite mer som jag gillar! och sen snälla gämför inte GW med WoW! dom är inte än lika... WoW går ut på att levla och GW går ut på att va skicklig! Där har du helt fel. WoW går inte ut på att lvl... Det går ut på att ha roligt med sina polare och göra roliga saker i spelet... inte bara gå runt och döda . Och man måste vara skicklig i PVP så man inte dör: Redigerad 12 maj, 2005 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Nån som vill lira? är fortfarande kvar i ashelon har en W/Nec på lvl 7... men jag gillar att den fula gröna töntiga världen blir nedbränd till nånting lite mer som jag gillar! och sen snälla gämför inte GW med WoW! dom är inte än lika... WoW går ut på att levla och GW går ut på att va skicklig! Bah, WoW är tusen gånger bättre än Guild Wars. Skulle Guild Wars ha månadskostnad skulle ingen av er lira det! Bra mmo spel har månadskostnad! Redigerad 12 maj, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Bah, WoW är tusen gånger bättre än Guild Wars. Skulle Guild Wars ha månadskostnad skulle ingen av er lira det! Bra mmo spel har månadskostnad! Onödigt att du postar sånt här i denna topic, därför att ingen som spelar GW bryr sig om vad du tycker. Har lirat väldigt många onlinespel och WoW är inte något nyskapande alls, som sagt det går bara ut på att levla och göra fedex quests i typ löjligt tecknad grafik. Av egna erfarenheter kan jag lätt säga att Guild Wars är det bästa onlinespelet jag lirat på ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Onödigt att du postar sånt här i denna topic, därför att ingen som spelar GW bryr sig om vad du tycker. Har lirat väldigt många onlinespel och WoW är inte något nyskapande alls, som sagt det går bara ut på att levla och göra fedex quests i typ löjligt tecknad grafik. Av egna erfarenheter kan jag lätt säga att Guild Wars är det bästa onlinespelet jag lirat på ett bra tag. Kanske var lite onödigt. Jag har också lirat många mmo's. AO, DAoC, EQ, EQ2, EQOA...you name it! Aja, tycker faktiskt wow är något bättre än de andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Kanske var lite onödigt. Jag har också lirat många mmo's. AO, DAoC, EQ, EQ2, EQOA...you name it! Aja, tycker faktiskt wow är något bättre än de andra Bara undrar lite, Har du testat GuildWars överhuvudtaget? Skulle Guild Wars ha månadskostnad skulle ingen av er lira det! Bra mmo spel har månadskostnad! Istället för månadskostnad valde de som gjorde spelet att få in pengar från expansioner som de kommer släppa i butikerna i framtiden. Redigerad 12 maj, 2005 av Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Bara undrar lite, Har du testat GuildWars överhuvudtaget? Istället för månadskostnad valde de som gjorde spelet att få in pengar från expansioner som de kommer släppa i butikerna i framtiden. Aye, fast bara betan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Bah, WoW är tusen gånger bättre än Guild Wars. Skulle Guild Wars ha månadskostnad skulle ingen av er lira det! Bra mmo spel har månadskostnad! Inte för att det är så att de mmorpg'n som har månadsavgift har det för att de är bra... snarare för att de har ett taskigt serversystem och har gubbar som sitter och uppdaterar spelen hela tiden och för att göra det vill de ha allas pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts