Mathias Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Asså jag vill inte klaga men är det inte fler som tycker att alla dessa filmtopics är ivägen hälften e ju nästan folk somm vill ha sina filmer betygsatta. Tycker att det ska finnas en del i forumets gta-del som heter gta filmer. För det e bara störande att se alla dessa filmer i SA delen. Varför jag skriver detta i San andreas forumet är att det största problemet är just här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Hmm holler faktist med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Du har helt rätt det du säger qouad_Gta. Speciellt efteresom det är max 10 stycken på detta forum som kan nåt om filmer. Sen om man frågar vad man tycker är bara onödigt. Det är som om man skulle göra en signatur till sig själv. och sen starta en poll om vad folk tycker om den Redigerad 9 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Finner inga som helst problem med filmerna/betygssättningarna. Tycker själv det är kul att få se nya filmer och sedan få ge lite kritik, hur ska man annars bli bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jovisst skulle det sitta fint med en filmavdelning. Men tills dess så får ni väl hoppa över filmtrådarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Biker Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jasså, Mathias sitter här..Det är nog en bra idé det där med en egen sektion "GTA San Andreas Filmer" -Här samlar vi filmer från spelet San Andreas- och en för vice "GTA Vice City Filmer" -Här samlar vi filmer från spelet Vice City- Eller så gör vi en sån här "Gta filmer" (sen 2 underkatogorier SA/Vice) Lajk? No lajk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Lajk. Det skulle vara bra. Jag tycker det är kul me filmer o de skulle ju vara lättare att hitta filmtrådarna om man hade en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Skulle va kul om "hultan" kunde skriva i trådar som denna så man vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Skulle va kul om "hultan" kunde skriva i trådar som denna så man vet. Sänd iväg ett PM och berätta att han ska kolla in den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag lär ju lägga ut Wasteland Heroes stuntfilmer. (Ehm, jag är med där. kolla sigen. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag gör en officiell topic som man lägger upp sin SA film.Tack för iden mathias. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Nej, inget eget forum till det. Det ska till mycket för något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Nej, inget eget forum till det. Det ska till mycket för något sånt. Skulle vara kul ändå.. och vad förlorar du? minne? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) Aldrig!!! (:!!! Ska vi inte få en San Andreas Pc del ska vi heller inte få en Film del! Och föressten, Fel forum... Redigerad 14 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts