Tija Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Skrev inte med ljus-färgerna. Om ljusblå är er favvofärg, så vota blå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Olika. På kläder, vita brallor, svart linne. Eller svarta brallor och vitt linne. Möjligtvis ljusblå brallor. Men annars är det väl ljusblå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Nullvote, vet faktist inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Svart, antagligen. Eller vit. Neutrala färger. Ah, en vit explorer-gura. Kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Blauuuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Svart och Grön, men röstade på Svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Chockrosa är helcoolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Blå! = malmö ff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 .tycker att det är lite svårt att säga en färg bara. är det på en tröja, braller, kallingar, playstation?? för mig måste man nog nämna ett objekt och säga vad för färg är snyggast på det objekt. annars kan jag nog inte svara på frågan. null voté. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 VQte: Någon annan Kameleont-färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vettefan, svart kanske vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ja har 2 och det är röd och blå Vill votea båda tog ett tag innan ja bestämde mig Vote:röd Blå gillar ju alla så den skiter ja i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ah, en vit explorer-gura. Kärlek. .w0rd like hell ! Dom är vackra som fan. Annars är väl min favoritfärg svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Blå! Det är därför jag har gjort getingen och blixten blåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote: Blå = Blåränderna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 NULL VOTE: turkos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Svart, det klär mig bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Rött, vitt och svart när det gäller kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote:Blå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts