Jump to content

Behövs vi män egentligen ?

Donkeey
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är ni typ.... 12 år? :P

Är det bara jag som även hatar överdrivet själsäkra, stöddiga män? Är det bara jag som behandlar kvinnor som jag behandlar män, utan brist på respekt?

Ibland gillar jag detta forum... Man känner sig så smart när man ser vad folk skriver :P

Det är härligt, keep up the good work!

Tija är även hon vis, jag tycker att vi ska lyssna på henne :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är ni typ.... 12 år? :P

Är det bara jag som även hatar överdrivet själsäkra, stöddiga män? Är det bara jag som behandlar kvinnor som jag behandlar män, utan brist på respekt?

Ibland gillar jag detta forum... Man känner sig så smart när man ser vad folk skriver :P

Det är härligt, keep up the good work!

Tija är även hon vis, jag tycker att vi ska lyssna på henne :P

Mycket bra sagt ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart som fan vi män behövs, men kvinnor behövs ju självklart också!

Det enda jag är irriterad på i nuläget, är hur mycket dom gnäller! :)

Alla jäkla feministiska partier, varför finns det ingenting för oss MÄN då? Behöver inte vi som dem ett parti?

Se det så här:

Om en skitstark kvinna misshandlar en svag och tunn man, och en svag man misshandlar en skitstark kvinna.

Vem får hårdast straff tror ni?

Om en kvinna våldtar en man, och en man våldtar en kvinna.

Vem får hårdast straff?

( nu är det ju rätt svårt för kvinnor att våldta en man, men om hon tvingar honom att suga henne, eller använder en strap-on...

vem får hårdast straff?

Dessutom, det finns något som heter kvinnomisshandel men inte mansmisshandel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart som fan vi män behövs, men kvinnor behövs ju självklart också!

Det enda jag är irriterad på i nuläget, är hur mycket dom gnäller! :)

Alla jäkla feministiska partier, varför finns det ingenting för oss MÄN då? Behöver inte vi som dem ett parti?

Se det så här:

Om en skitstark kvinna misshandlar en svag och tunn man, och en svag man misshandlar en skitstark kvinna.

Vem får hårdast straff tror ni?

Om en kvinna våldtar en man, och en man våldtar en kvinna.

Vem får hårdast straff?

( nu är det ju rätt svårt för kvinnor att våldta en man, men om hon tvingar honom att suga henne, eller använder en strap-on...

vem får hårdast straff?

Dessutom, det finns något som heter kvinnomisshandel men inte mansmisshandel...

"Tvingar honom att suga henne"? :wub:

Hur mycket DOM gnäller?! Ser du MIG gnälla? Sluta generalisera!!!

Håller för övrigt med Stora_Tomtefar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Tvingar honom att suga henne"? :)

Hur mycket DOM gnäller?! Ser du MIG gnälla? Sluta generalisera!!!

Håller för övrigt med Stora_Tomtefar!

Läs de två första meningarna. DET ENDA jag irriterar mig på.

Jag är fan halvkvinna, häften av alla jag umgås med är tjejer! :wub:

Det som gör mig irriterad är alla dessa halvgalningar som knatar fram och så kommer dom med något:

"Ja, jag är livrädd för att gå på gatan! Jag har en stilett i bakfickan, pepparspray i handväskan, och ett par rejäla knogjärn, men jag kan ändå inte försvara mig mot en stupfull man på fyrtio år som knappt kan gå!"

Det är så överdramatiserat.

Men om man nu är så rädd, inte fan går man ut ensam på kvällen utan något att försvara sig med! Det gör ju inte ens jag!

De tjejerna jag känner är lyckligtvis inte sådana, så man undrar om dom endast tar fram galningar i teve...

Eller, skit i allt jag skrivit... jag är för seg och trött för att orka skriva något...

godnatt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om en tjej och en kille har sex, och båda är med på det så kan tjejen få killen dömd för våldtäkt om hon säger till polisen att killen våldtog henne.

Det tycker iaf jag är lite konstigt, detta har hänt många gånger både i Sverige och utomlands.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om en tjej och en kille har sex, och båda är med på det så kan tjejen få killen dömd för våldtäkt om hon säger till polisen att killen våldtog henne.

Det tycker iaf jag är lite konstigt, detta har hänt många gånger både i Sverige och utomlands.

Dåligt betalda jobb associeras med kvinnor. :)

Säger jag "stor, svinrik chef" tänker du man.

Säger jag "simpel, skabbig städare" tänker du kvinna.

Det jämnar ut sig... Typ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla. Kan inte alla fördomsfulla, ovetande, patetiska 12-åringar sluta lägga sig i politiska debatter. Det blir ju bara pinsamt. Wörd på Tomtefar.

@Cortez som sa "Nja, feministpartiet anser ju att alla killar är idioter och att kvinnorna ska få styra allt. O ja, det låter ju väldigt bra. "

Nej dom vill inte att kvinnor ska få syra allt. Dom vill att feminismen ska ha en hand med i det politiska spelet. Dom är inte ute efter att skapa regering utan deras mål att att ha ett antal ledamöter i Riksdagen som framförallt driver feministiska frågor. Och kom inte och säg att det inte behövs. Sveriges och världens maktfördelning är oerhört mansdominerande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor