Donkeey Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jaa.. för alla tjejer tror ju sig vara störst bäst och vackrast och att vi är dåliga i skolan.. och dom tror att dom kan få allt också Ex: Om en rik man med fru gör nåt så går frun till domstolen och begär skiljsmässa.. och sen vill hon ha alla pengar som mannen har tjänat.. Det är så j*väla löjligt ! om mannen har tjänat ihop allt så ska väll inte kvinnan ha allt.. Visst, ska hon ha en del men inte allt ! om det händer nån så ska man väll säga "vem är det som har tjänat ihop dem ?" eller "Jag har tjänat ihop dem" eller nåt... och ibland så har dom ju tröjor som det står "boys need us girls" som om dom inte behöver oss då eller ? och vilka är det som gör allt jobbigt, Tex gruvarbete.. och då när tjejerna kan få ett bra jobbi en gruva så säger dom.. "NEJ, mitt hår blir fult" Skulle vara kul om vi män kunde åka till månen eller nåt och sen hur bra jorden skulle klara sig... och dom skulle få rösta om att få oss tillbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Knulla en kille och försöker föra generationen vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Livet är orrätvist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Mjo, brudarna borde avguda mig. Behandlar dom alla med respekt hela hlögen, och jag skiter fullständigt i deras ursprung eller hur dom ser ut. Är jag inte en drömkille eller vad? (Jag ser bra ut också... =) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Dom håller väl på med en sak i japan så att män ska kunna få barn utan att ha en tjej om ni fattar det är något shit....men tjejer måste ha sperma för att det ska bli något Redigerad 9 maj, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Mjo, brudarna borde avguda mig. Behandlar dom alla med respekt hela hlögen, och jag skiter fullständigt i deras ursprung eller hur dom ser ut. Är jag inte en drömkille eller vad? (Jag ser bra ut också... =) ) Bah! klart man visar respekt så länge folk visar respekt tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det är därför jag alltid har hatat överdrivet självsäkra kvinnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Bah! klart man visar respekt så länge folk visar respekt tillbaka. Jag smickrar dom också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 klart man visar respekt så länge folk visar respekt tillbaka. Jepp, jag behandlar som jag blir behandlad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Kvinnor blir tydligen inte smarta förrän dem har nått 20 års åldern, och då pratar jag ur erfarenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Min syrra var felinloggad... Orka ha det här stående här... Redigerad 10 maj, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vadå "NEJ, mitt hår blir fult"?! Snacka om fördomar! Jag skulle kunna jobba i en gruva! Jag skiter i hur mitt hår ser ut!! Låt oss bara acceptera att ALLA människor behövs, oavsett kön. Men, Elander, tjejer behöver inte sperma för att få barn. Eller, ja, än så länge men, det var ju två kvinnliga möss som fått barn tillsammans, så... Du råkar inte vara inloggad på fel account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Opps... Felinloggad! Det var jag som skrev det som det stod att Ebeeto skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ja möss ja.....men möss är inte människor så...Kvinnor behöver verkligen män för att leva....men vi behöver inte tjejer typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ja möss ja.....men möss är inte människor så...Kvinnor behöver verkligen män för att leva....men vi behöver inte tjejer typ Män kan ännu inte skaffa barn utan kvinnor, forskningen är närmare att kvinnor ska kunna det, faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vadå "NEJ, mitt hår blir fult"?! Snacka om fördomar! Jag skulle kunna jobba i en gruva! Jag skiter i hur mitt hår ser ut!! Låt oss bara acceptera att ALLA människor behövs, oavsett kön. Men, Elander, tjejer behöver inte sperma för att få barn. Eller, ja, än så länge men, det var ju två kvinnliga möss som fått barn tillsammans, så... Jaa.. du ja, men alla är inte som du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jaa.. du ja, men alla är inte som du.. Nej, men de flesta, da! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Män kan ännu inte skaffa barn utan kvinnor, forskningen är närmare att kvinnor ska kunna det, faktiskt... Hur menar du då? dom snor sperma från killarna ? ne men att typ en föder det och ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Hur menar du då? dom snor sperma från killarna ? ne men att typ en föder det och ja... Dom tar en slang från NASA till ditt urinrör, och pumpar ur din spema. voila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Dom tar en slang från NASA till ditt urinrör, och pumpar ur din spema. voila. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts