Jump to content

Behövs vi män egentligen ?

Donkeey
 Share

Recommended Posts

Jaa.. för alla tjejer tror ju sig vara störst bäst och vackrast och att vi är dåliga i skolan.. och dom tror att dom kan få allt också

Ex:

Om en rik man med fru gör nåt så går frun till domstolen och begär skiljsmässa.. och sen vill hon ha alla pengar som mannen har tjänat..

Det är så j*väla löjligt ! om mannen har tjänat ihop allt så ska väll inte kvinnan ha allt.. Visst, ska hon ha en del men inte allt ! om det händer nån så ska man väll säga "vem är det som har tjänat ihop dem ?" eller "Jag har tjänat ihop dem" eller nåt...

och ibland så har dom ju tröjor som det står "boys need us girls" som om dom inte behöver oss då eller ? och vilka är det som gör allt jobbigt, Tex gruvarbete.. och då när tjejerna kan få ett bra jobbi en gruva så säger dom.. "NEJ, mitt hår blir fult" Skulle vara kul om vi män kunde åka till månen eller nåt och sen hur bra jorden skulle klara sig... och dom skulle få rösta om att få oss tillbaka..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mjo, brudarna borde avguda mig. Behandlar dom alla med respekt hela hlögen, och jag skiter fullständigt i deras ursprung eller hur dom ser ut. Är jag inte en drömkille eller vad? (Jag ser bra ut också... =) )

Bah! :P klart man visar respekt så länge folk visar respekt tillbaka. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå "NEJ, mitt hår blir fult"?! Snacka om fördomar! Jag skulle kunna jobba i en gruva! Jag skiter i hur mitt hår ser ut!! Låt oss bara acceptera att ALLA människor behövs, oavsett kön.

Men, Elander, tjejer behöver inte sperma för att få barn. Eller, ja, än så länge men, det var ju två kvinnliga möss som fått barn tillsammans, så... :P

Du råkar inte vara inloggad på fel account? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja möss ja.....men möss är inte människor :P så...Kvinnor behöver verkligen män för att leva....men vi behöver inte tjejer :P typ :P

Män kan ännu inte skaffa barn utan kvinnor, forskningen är närmare att kvinnor ska kunna det, faktiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå "NEJ, mitt hår blir fult"?! Snacka om fördomar! Jag skulle kunna jobba i en gruva! Jag skiter i hur mitt hår ser ut!! Låt oss bara acceptera att ALLA människor behövs, oavsett kön.

Men, Elander, tjejer behöver inte sperma för att få barn. Eller, ja, än så länge men, det var ju två kvinnliga möss som fått barn tillsammans, så... :P

Jaa.. du ja, men alla är inte som du..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor