Mathias Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Hur gör man för att få bort det röda i det högra hörnet med fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Siffrorna? Dom visar FPS'n. Dom syns inte på själva filmen sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det som stör mig med fraps är att filmerna blir så himla stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det som stör mig med fraps är att filmerna blir så himla stora. Bara göra dom mindre sen med tex Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Bara så ni vet så syns det visst i filmen. iaf för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Bara så ni vet så syns det visst i filmen. iaf för mig Det syns för mig med. har den verisionen som finns med på pcgamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det syns för mig med. har den verisionen som finns med på pcgamer. Kanske för att ni inte har hela versionen eller nåt sånt. Men det finns ju buskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 På riktiga versionen försvinner "www.fraps.com" där uppifrån klippet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 På riktiga versionen försvinner "www.fraps.com" där uppifrån klippet? Ja, det gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Bra, då går jag till närmsta buske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ursäkta men kan någon förklara vad ni menar med "buske"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ursäkta men kan någon förklara vad ni menar med "buske"?? Ladda ner olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Jag får inte www.fraps.com på mitt bara massa lustiga nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 ZeWoX gillar att göra BF-filmer och använder Fraps men där finns inga siffror m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Hur förminskar man en film i Vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts