Guest Cyper Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Har nu gjort min andra stunt film. Med bättre kvalite,bättre filmat och inte lika seg. Filmen är på ca 3 minuter, och kvaliten på den är ''sådär'', den är i allfall bättre än i alla mina föra filmer, har lärt kameran med nävarna. Kvaliten duger absolut att titta på. För bästa kvalite bör storleken på mediaspelaren vara 100 eller 50. Inget fusk. Som tex, Vice City, vissa andvänder ''slowmotion'' fusket för att dom ska hoppa och flyga längre, sen spelar dom upp det fort. Så speciall effekter finns inte. Sen är det såklart musik till den, (Eye of the tiger) och musik kvaliten blev bra. Tänk innan ni rösta. Om den inte öppnar sig då du klickar på ''Free'' vänta bara, det kan ta upp mot 10 minuter. i allafall, när det är klart står det ''Download: Wheels_0F_Stone.WMV'' (Gör inte som dom ''tuffa'' att rösta innan dom sett den ) http://rapidshare.de/files/1648809/Wheels_0F_Stone.WMV.html Redigerad 9 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7even Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Okej, sluta kalla dig själv för n00b och andra för n00b, det ger dig ett oseriöst intryck. 1. Skaffa dig en BRA host! 2. Man kan knappt se vad som händer. 3. Flera biter du borde klippt bort 4. Varför Eye of the tiger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Okej, sluta kalla dig själv för n00b och andra för n00b, det ger dig ett oseriöst intryck. 1. Skaffa dig en BRA host! 2. Man kan knappt se vad som händer. 3. Flera biter du borde klippt bort 4. Varför Eye of the tiger? Jag är en n00b. (Kallar inte någon annan för n00g?) 1: ja. 2: Man ser visst. 3:Hade tänkt det, klippen på slutet. 4: För att jag gillar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 .det va bättre kvalité på den här filmen än på dom förra måste jag säga . men det va vissa som det va väldigt dålig kvalité på men du hade ändå kvar dom, varför? själva stuntsen va bra. det va kul att du gjorde stunts med cykel. låtvalet tycker jag också va bra. kan inte säga så mycket mer om det. betyget blir /4. om du klippte bort dom dåliga bitarna på filmen så skulle du kunna få 3. voté: Det enda som suger är kvaliten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Hade först tänk att ta bort dom klippen, men gjorde det inte. Varför det är dålig kvalite på dom sista klippen är för att kameran jävlas (straff-guds egen lilla skit kamera) Jag har dampat på den, så nu e den glapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote: Bra gjort för en n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 I början gör du nåt konstigt på cykeln ? vad gör du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det är en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det är en bugg. Okej hur gör man det ? det va ju grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Var en rätt så OK film. Kvaliteten var väl inget att jubla över precis men idén med cykelstunt-film var rätt så nytt för mig. Som sagt så var det synd för kvaliteten men annars var det OK. VQte: Sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Okej hur gör man det ? det va ju grymt Håll inne fyrkant och klicka snabbt på X. (Funkar endast med Mountian bike's) Redigerad 9 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote: Sådär den hade varit bättre om du inte hade filmat på skärmen men det var väl bra för en n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Man måste filma på skärmen med en digitalkamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vote: Dålig kvalité. Men jag kunde ändå inte gjort det bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Riktigt snitsig faktiskt! Några av dom där cykel-stuntsen var riktigt bra! : Den dåliga kvaliten drar ner betyget: 3/5 Men den var väl ändå ganska bra gjord eftersom den var filmad med digi-kamera direkt från teven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Bra gjort gillar den synd bara att det inte är bra grafik det drar ner betyget lite 3/5 om du hadde bra grafik skulle du få 5/5 lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Vote:Det enda som suger är kvaliten grym film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Ser man inte vad som händer på filmen? jag ser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Förlåt för det här dubbel inlägget. Jag vill att fler röstar på filmen, så därför skrev jag här så att den hamnar längre upp på ''topic listan''. Ge gärna kommentarer, och säg vad ni tycker om den. SÅ ni inte bara röstar. Redigerad 15 maj, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts