BroDD Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Nyss fixat guitar pro... så kan man ju ladda ner massa "låtar" där man hör hur gitarrena går o så... men hittar ju ingen sån sida.. vet inte va ja ska söka på heller nån som vet nån sån sida me massa sånna filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 www.mysongbook.com Använder jag iaf Du spelade trummor va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 www.mysongbook.com Använder jag iaf Du spelade trummor va ? Jupp. spelar trummor.. men _lite_ intresserad av gitarr... inget seriöst, bara lära mig lite av varje vart ska ja lägga filerna sen då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 .vart du vill, sen är det bara öppna dom med programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Guitar Pro 4 är väll nyast ? Men iaf.. Det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts