Coach Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Du ska ju göra en seriös stuntfilm. Bildkvaliten var ju skit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag tycker att din film var jättebra. Det hände ju alltid nåt, som någon annan sa. Så jag tog nästan bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 HAHAHAHAHAHA! Den var så jävla bra! Unik och skitroligt, man såg verkligen hur du ville misslyckas till varje pris. Och ditt raseriutbrott i slutet när du inte sprängs och blir sur för detta och stänger av spelet. Riktigt jävla bra, för att den var så unik. 4.5/5 Poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hahaha Vänta bara tills jag köper SA till PC... har pluggat in varenda liten kant av spelet på PS2... nu till PC kommer det en del 2 av sugiga stunts, den kommer dock att bli bättre, men lika ful... på något sätt. Tack för kritiken guys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts