Ronin Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Jag hade inget för mig igår kväll så jag gjorde en liten "stunt" film. Den är inte värst seriös, det var inte heller menat att ha den seriös. Jag slösade ungefär 1/48 utav dygnet med att göra den, så att det är inte den bästa redigeringen heller. Nu vill jag veta... hur dålig var den egentligen? Worst Stunts Ever Redigerad 25 maj, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Ja om man säger så här: Den va inte bra men ändå inte dålig, inte seriös men fortfarande inte kul och absolut inte bra redigerat men ändå inte dåligt redigerat. dålig musik men det är ju bra för då konsentrerar man sig på filmen bättre. Så den va "inte alls".¨ om ni fattar -.- ^^ Edit:Jag rösta på keff för jag inte vet vad det betyder Redigerad 9 maj, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Sämstaste Keff står för Konsums Erfarna Flyktingar Fiser. sådet så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Hur gör man för att få bort det röda i det högra hörnet med fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Aight... soft. Mer kommentarer. Meningen med allt var att göra det så fult och dåligt som möjligt och ni ska rösta på hur dåligt det är. ... och jag har ingen aning om hur man tar bort siffrorna från fraps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Tyckte den var rätt kass men ändå go på sitt sätt! Det hände alltid ngt där Faktiskt bättre än en del SA filmer jag sett där de filmar med videokamera på tv:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Men det är ju klart att Fraps ska visa FPS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Hahahahaha Tack grabbar, tack för att ni kommentera Fler kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Keffaste jag sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Keffaste jag sätt! Bra Så ska det låta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) .du ramlade ju hela tiden. du får inte äns en sån här utan du för nöja dig med den här . med andra ord så får du -1/4. glad? edit: din dig. är skön. frech prince äeger ju . Redigerad 9 maj, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 .du ramlade ju hela tiden. du får inte äns en sån här utan du för nöja dig med den här . med andra ord så får du -1/4. glad? edit: din dig. är skön. frech prince äeger ju . Yäpp Haha, det var ju meningen att jag skulle ramla vid varje hopp... för att filmen visar dem fulaste "stunten" när dem går åt skogen. ... och jaa, Fresh Prince Äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Den var USEL! Men den slår inte mina! Vote:Sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Vote:Nästan bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 ? Allt du gjorde var att köra in i saker. Snälla, gör alldrig någonsin en till film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 ? Allt du gjorde var att köra in i saker. Aa, och det var meningen med filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skrewdriver Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Aa, och det var meningen med filmen? Wow, dåligare film får man leta efter. Tråkig var den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Hahaha, då har jag har lyckats med filmen. Tack för kommentarerna grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Haha den va ju skit bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 12 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Haha den va ju skit bra Hahahahaha Det var däremot lite oväntat faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts