Jump to content

Rainbow Six 3

Valle-Ball
 Share

Recommended Posts

Jag har fastna på detta spel på banan Penthouse, jag har lyckats smyga upp och bugg telefonen och stått vid väggen in mot kontoret men där kommer alltid en vakt på mig, det var bara första gången jag var där som jag klarade mig, men sen gick jag ut i den yttersta korridoren och blev upptäckt :shifty: hur klarar man det? Tacksam för svar :angry:

för övrigt gillar jag spelet, lite jobbigt bara att man måste beordra att det ska följa efter en efter att man skickat in dom i ett rum eller så, det borde ske automatiskt.

VIKTIGT! BARA! snack om det här spelet, har glömt och det hade nåt "efternamn" men dom som spelat det känner nog igen namnen Penthouse, Import/Export-uppdraget, Bergtunneln etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer inte ihåg hur jag klarade penthouse, bara att jag klarat den, men använda hearthbeat-sensor mycket.

Spelets s.k. "Efternamn" är Raven Shield hehe.

Jag tycker spelet är rätt så bra, dock är föregångarna Rainbow Six, Rainbow six Eagle-nånting (expansion pack), Rainbow six Rouge Spear + expansioner bättre.

Roligaste steget i spelet är nog planeringen tycker jag hur dumt det än kan låta. :P

Azore: Här får du en bild att kika på. :P

*EDIT*

Grafiken är inte direkt hundra på den bilden eftersom jag hade dålig hårdvara när den togs... har även stängt av skuggor som ger lite extra mumsig atmosfär. :P

post-23-1115646356_thumb.jpg

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns inte riktigt exakt hur jag gjorde, men...

Fixa fram 4 grupper med 2 gubbar i vardera grupp, alla vapen som delas ut till gubbarna ska vara ljuddämpade, både handelvapen och maskingevär, inga granater, knallskott eller rökgranater ska användas i närheten av hans kontor.

Täck hans flyktväg med en eller två av grupperna. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns inte riktigt exakt hur jag gjorde, men...

Fixa fram 4 grupper med 2 gubbar i vardera grupp, alla vapen som delas ut till gubbarna ska vara ljuddämpade, både handelvapen och maskingevär, inga granater, knallskott eller rökgranater ska användas i närheten av hans kontor.

Täck hans flyktväg med en eller två av grupperna. :P

Nu hängde jag inte med, man får ju bara en kompis med sig och korridoren han gömmer sig i är jättetrång :wub:

AE Dave: du har klarat hela spelet eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor