pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vad handlar den om? hört att de är nån autistisik snube, sitter han i en glaskula eller? typ rullar runt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) På tal om det har jag uppfunnit en flytande flanellskjorta. Desvärre är den en aningen frätande, men det ska nog gå bra... säj till om ni vill ha ett ex. Redigerad 9 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vad handlar den om? hört att de är nån autistisik snube, sitter han i en glaskula eller? typ rullar runt där? Hmm. Om jag kommer ihåg rätt är det väll den när en kille blir utnyttjad. Han ritar "Penis och tillbehör" hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ha råd med glaskulor... antagligen för att han är så mongo så han inte snackar så han lever typ som i en glaskula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Det är ju den med den autistiske pojken som polisen tror ha mördat sin mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ja, han som sitter o ritar kukar på väggarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Han gör det för att hans pappa (tror jag) har våldtagit honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Han gör det för att hans pappa (tror jag) har våldtagit honom. Nopp. Vårdaren utnyttjar honom sexuellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Bra att ni sabbade hela filmen. ville veta vad den handlar om. inte vem som pökar vem och varför Redigerad 9 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag vill ha en sån där flanellskjorta! Finns den i ollonlila? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Sluta dubbelposta så mycket pottzork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag vill ha en sån där flanellskjorta! Finns den i ollonlila? Mmm favoritfärgen ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Sluta dubbelposta så mycket pottzork. Kan säja som det igentligen var. satt i skolan å skrev de där och spokplumpen skrev nånting riktigt ovettigt. edita bort den skiten med ntt bätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag vill ha en sån där flanellskjorta! Finns den i ollonlila? Jag gör färgen så de finns i ALLA färger kan skicka iväg lite, om du verkligen behöver det så kommer det fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts