pottzork Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Om man ska uppgradera sitt bredbad (0,5 ->8 ) måste man vänta 4-8 veckor då? eller måste man bara vänta i veckor för att man behöver nytt modem å shit. ? glocalnet 0,5 till 8 mbit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag svarade ju på frågan över MSN för helvete... Det tar dryga månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Jag får mitt nya om nån vecka, har väntat i kanske en månad. Men om du inte ska byta internetleverantör lär det nog gå lite snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Jag har en lärare som dom sa till att han skulle vara utan internet några veckor när han uppgraderade från 0.5 till 8, emn han pluggade i modemet, och 0.5 funkade ända tills han fick 8 (telia) Redigerad 8 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Kan man ha 100 mbit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 När min polare uppgraderade sitt 0.5 till 8mbit så var han utan internet i 10dagar.. Men då skyllde glocalnet på den där stormen som var då i södra sverige.. Men förra veckan bytte vi iaf från telia 0.5 till glocalnet 8mbit.. jag fick vara utan internet i 1dag, så det överlevde jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Kan man ha 100 mbit? På vissa ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Kan man ha 100 mbit? Jo. Men måste man inte bo nära en sån där sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Enligt vissa tar de lika lång tid som levernatör. enligt vissa går de på ca 1 vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Enligt Telia ska våran uppgradering ta inom 7 arbetsdagar och det var i måndags.. Så på fredag denna veckan ska tydligen vårat 8mbit ha kommit... Om jag fattade det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 (redigerad) Kan man ha 100 mbit? Mm det kan man men det är onödigt och desutom bränner det sönder kablarna Redigerad 9 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 När vi uppdaterade vårat Bostream på 2,5mbit till 8mbit så tog det några timmar vad jag minns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Om man ska uppgradera sitt bredbad (0,5 ->8 ) måste man vänta 4-8 veckor då? eller måste man bara vänta i veckor för att man behöver nytt modem å shit. ? glocalnet 0,5 till 8 mbit När jag uppgraderade mitt telia så tog det typ 20 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag har 0,5 men är tvungen att dela det med syrran. Finns det nåt sätt att båda datorerna får 0,5, jag läste nånstans att det hade med ip-adresser att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 När vi skulle få vårt 2 Mbit så sa telia att vi inte kunde ha det, men efter en vecka så kom det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag har 0,5 men är tvungen att dela det med syrran. Finns det nåt sätt att båda datorerna får 0,5, jag läste nånstans att det hade med ip-adresser att göra .du får installera netlimiter på hennes dator i smyg spärra hennes anslutning på 2kb/s eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 och desutom bränner det sönder kablarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Min farsa ringde Gloclanet igår för vi hade fått brev om att vi kunde ha 8 och 24. Men dom sa att vi inte kunde få det....än... fan vad ni är låga Gloclalnet.....ni är lägre än era priser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ringer till telia och säger att man vill ha 8mbit så har man det inom 10 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vad är de högsta i kommit upp på dc++ med mbit? hur snabbt tankar ni ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts