R2D2 Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Jag har lite pengar över och hade tänkt köpa ett rallyspel till PS2. Jag har kollat i speltidningar och på internet efter bra rallyspel och har fastnat för dessa 4 stycken, men vilket ska jag köpa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 NFS: HP2!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 vad är stuntman för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 (redigerad) NFS: HP2!! det suger!!!!!!! köp wrc2 eller cm3 edit stuntman är inget rallyspel! Redigerad 29 december, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 det suger!!!!!!! köp wrc2 eller cm3 edit stuntman är inget rallyspel!!! Det suger inte alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Det suger inte alls!!! jo... det är ju ingen känsla... iallafall inte till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Men det är det iaf till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VC Rules Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Om du vill ha ett mycket realistiskt spel säger jag bara Gran Turismo3!!! Need4Speed är ju ganska schysst men inte de minsta realistiskt så välj mellan CM3 eller Wrc2, dom flesta säger att Wrc2 är verkligare och finare så löp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Ska du ha rally ska du ha WRC 2 FFS!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 ja har nfs hp2 men det är så overkligt...polisbilarna kan få raket fart (!) men grafiken e hyffsad så ja kan reomendera det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Jag har NFS:HP2 och det är inte som jag hade trott. Den har ingen mening...bara vinna poäng och låsa upp bilar. Det ända roliga är multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 WRC äger!! det är kul som fan!!!! Stuntman är också kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Är Need For Speed de nyaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts