pottzork Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 .Vad heter låten som dom kör när någon åker ut i big brother? den är även med i Freddy got fingered när de spöregnar å han går n på den där mackrestuagen. ? heter den? dom sjugner "problems" å massa annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Moby - Natural Blues --------------------------------------------- Edit: eftersom detta har lite med BB att göra så vill jag bara säga att att jag hatar Tina Kling, och alla bönder som tycker hon ska vara kvar. Fattar inte allihopa att Elita är dubblt så läcker än äckliga Tina. Go for it Klas och Carl- Fredrik Redigerad 8 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 ELITA ÅKTE UT ääntligen. fattar inte varför folk vill ha kvar henne? hon har stora bröst å duschar i vit bh å tanga. men hur ofta ser man de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 ELITA ÅKTE UT ääntligen. fattar inte varför folk vill ha kvar henne? hon har stora bröst å duschar i vit bh å tanga. men hur ofta ser man de? Ahh är inte det sexigt . Tina? är hon så läcker eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Så ni tittar på Big Brother? Argh, människor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Så ni tittar på Big Brother? Argh, människor... Varje dag när jag tittar på det undrar jag varför jag gör det. Men det är beroendeframkallande. Det är inte kul men man kan inte sluta titta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Mwhahahahah Elita är död... Ja inte fysiskt men jag slipper iaf höra om henne från Pottan (Kollar inte på BB) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Mwhahahahah Elita är död... Ja inte fysiskt men jag slipper iaf höra om henne från Pottan (Kollar inte på BB) Om du inte tittar på det, hur kan det då vara så skönt att sluta höra på henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Elita är vidrig! VIDRIG! Äckliga människa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Mwhahahahah Elita är död... Ja inte fysiskt men jag slipper iaf höra om henne från Pottan (Kollar inte på BB) HAr fan aldrig sagt Elita de dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Suck, hur kan man gilla Moby... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Suck, hur kan man gilla Moby... För att gör bra musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Så ni tittar på Big Brother? Argh, människor... W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Lyssnar ej på mobby. den låten är skön.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Lyssnar ej på mobby. den låten är skön.. Hålle med dig ja, Moby är cool, men han har bara gjort en bra låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts