wendel Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ja nu är de så att min ps2 slutat att fungera efter att jag spelade lite san andreas- Har de hänt nån annan här på forumet att ps2 lagt av pga san andreas? Jag har den äldre modelen av ps2 och jag har hört att den skulle ha problem och läsa san andreas men de märkte inte jag av, men nu till själva frågan..Finns det något jag kan göra för att åtgärda felet eller vore det lättare att bara köpa en ny ps2:a? kan de vara nåt med lasern? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27628 Det står ganska många tips i denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Jag hade samma problem så jag köpte det lilla PS2. Funkar perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Bänd upp skiten och sopa rent linsen med dasspapper. Så gjorde jag och nu går den som ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts