Kalan Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 "Nysningar och problem kommer sällan ensamma." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 "Alltså han är typ bara en halv-punkare, för han lyssnar på Elvis" Nån av min systers smarta polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 "jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker"...Har den i min signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) "Att spana på flickorna i dushen är lågt.... men glocalnet är lägre" - reklam på TV4 Redigerad 16 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 "Jag är inte psykiskt sjuk, utan jag åt en dålig lax och sen har det ena lett till det andra..." - Stig Petrén Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 "Jag är inte psykiskt sjuk, utan jag åt en dålig lax och sen har det ena lett till det andra..." - Stig Petrén Rättning: Petré... Inte Petrén... Duh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 We ride together, we die together, bad boys 4 life Bad Boys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 "You are not allowed to leave this building, america is closed." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 "jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker"...Har den i min signatur! Hade det i min singatur i julas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Only God Can Judge Me Ja, hrm. Vem kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ja, hrm. Vem kan det vara? Slipknot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) "Det är lite punk i mentaliteten men ändå otroligt brödfrukt......ödmjuk." - Måns i Anders & Måns "Asså, varför döper man en film till "De två tornen"? Är det bara för att tjäna pengar på terroristattackenrna i USA eller?" - sett på ett forum innan TTT kom. Redigerad 17 maj, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Slipknot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Kids, you tried your best and you failed miserably, the lesson is...never try - Homer Simpson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Homer Simpson säger detta när han ser två utomjordingar som ska attackera honom: "Please, don't eat me! I have a wife and kids, eat them!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 "When we hang the capitalists, they will sell us the rope we use." - Josef Stalin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Monty Python gänget har sagt en del roligare saker. Den här är en av mina favoriter. Självklart är den som roligast när man ser filmen. Kan ju skriva den också (lite mer än det som är med på ljudfilen): "Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring! - Monty Python and the Holy Grail Redigerad 17 maj, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) *har på hög volym på mp3:n* Nördsen : Sänk volymen! Jag : Ni är som ett par jävla pensionärer. Redigerad 17 maj, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 "hellre en rövare i skogen än en polare i röven" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 "hellre en rövare i skogen än en polare i röven" Ska det inte vara "Hellre en rövare i polen än en polare i röven"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts